کد خبر: 620485
تاریخ انتشار :

معروف ترین طراحان سایت در ایران

معروف ترین طراحان سایت در ایران
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

برای گذار کسب و کار سنتی به مدرن، اولین اقدام طراحی سایتی است که در فضای مجازی، فضای معرفی کسب و کار یا فروشگاه رسمی شماست. برای جلب نظر مشتری، ایجاد میل به خرید یا حتی برندینگ شرکت، باید طراحی سایت را به شرکتی سپرد که از لحاظ نمونه کار، قدرت تیم فنی و سابقه کاری، درخشان باشند. در این مقاله به بررسی چندین فاکتور معروف ترین شرکت طراحی سایت ایران میپردازیم.

چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟

02

در ابتدای امر، برای شناخت سطحی از شرکت های فعال در این حوزه، میتوانید در گوگل جستجو کنید "بهترین شرکت طراحی سایت" و لیست چندین شرکت را به همراه شماره تماس مشاهده کنید. اما پیش از انتخاب معروف ترین طراح سایت ایران، باید سوالاتی را بپرسید که به شناخت از این کمپانی ها کمک میکند.

  1. هزینه انجام پروژه در کل چقدر میشود؟

برای انتخاب معروف ترین طراحان سایت که پروژه سایت خود را به آنها بسپارید، بهتر است ابتدای گفتگو، با بیان خواسته ها و نیاز های خود، هزینه طراحی سایت را کاهش دهید. چراکه در برخی موارد طراحی سایت اختصاصی برای مشتری با هزینه های بالا انجام میشود، در صورتیکه نیاز مشتری یک سایت خوب، ارزان قیمت و به نوعی طراحی سایت وردپرسی بوده است.

قیمت بهترین شرکت های طراحی سایت کمی از رنج متوسط بیشتر است و آن هم به دلیل نمونه کار ها، تعهد و تجربه فنی مجموعه است. البته در جلسات بررسی پروژه میتوانید کمی از هزینه نهایی پروژه کمتر کنید.

  1. پروژه طراحی سایت در این شرکت بصورت متسوط چه میزان طول میکشد؟

همیشه موانع پیش بینی نشده ای وجود دارد که انجام پروژه را به تأخیر می اندازد و این کاملا طبیعی است اما باید برای آن برنامه ریزی شود. بطور معمول حدود 20 روز تا 1 ماه هر پروژه طراحی سایت به طول می انجامد. (البته شرکتی بودن یا فروشگاهی بودن طراحی سایت زمان متفاوتی دارد.)

  1. آیا هزینه خدمات سئو یا ورود محتوا در پروژه لحاظ شده است؟

طراحی سایت توسط شرکت طراح معروف، معمولا با ساختاری سئو شده، کد های مینیفای، بهینه و سرعت مناسب سایت همراه است. اما معمولا شرکت ها ورود محتوای اولیه (دیتا اینتری) را به عهده مشتری میگذارند یا در صورت انجام، هزینه آن را جداگانه لحاظ میکنند. اگر شرکت طراح سایت ورود محتوا را بر عهده نمی گیرد، بهترین کار صحبت و عقد قرارداد با شرکت سئو، برای بهینه سازی سایت است.

  1. آیا ارتقای ساختار طراحی سایت شامل هزینه میشود؟

 اغلب شرکت های طراحی سایت معروف، پشتیبانی مناسبی برای وبسایت های طراحی شده در نظر میگیرند، اما این بدان معنا نیست که تغییرات عمده در کد سایت و دیزان جدید شامل هزینه نمیشود. ارتقای سایت از هر لحاظ پروژه ای جدید است که هزینه آن مطابق با میزان فعالیت از شما دریافت میشود.

  1. آیا وبسایت طراحی شده توسط این شرکت ریسپانسیو است؟

شما برای ورود کاربر به سایت، نیاز به سئو کردن دارید. مخاطب از طریق سرچ گوگل وارد سایت شما می شود و اگر سایتی ریسپانسیو (واکنش گرا و متناسب سازی سایت برای گوشی های تلفن همراه) نباشد، عملا از این ورودی ارزشمند و بدون هزینه غافل می شوید. اطمینان حاصل کنید شرکت طراحی سایت مدنظر، سایت های خود را در قالب ریسپاسنیو و واکنش گرا، تحویل مشتری می دهد.

  1. برای طراحی سایت از چه CMS استفاده میشود؟

CMS به معنای سیستم مدیریت محتواست و اغلب در دو حالت صورت می گیرد:

  1. طراحی سایت با CMS وردپرس
  2. طراحی سایت اختصاصی (معمولا با جوملا، دروپال یا ASP.Net)

استفاده از هر کدام این سیستم های مدیریت محتوایی، مزایا و معایب خود را دارد، اما باید بدانیم هزینه طراحی اختصاصی به دلیل کدنویسی از صفر تا صد توسط شخص متخصص، هزینه بیشتری از سایت وردپرسی (قالب تقریبا آماده و خریداری شده) دارد.

  1. شرکت طراح سایت تا چه میزان نمونه کار موفق دارد؟

نمونه کار های شرکت طراحی سایت، به نوعی اعتبار آن است. با مشاهده نمونه کار های موفق یک شرکت طراح سایت، می توانید به نگرش آنها نسبت به UI و UX، CMS مورد استفاده و ... اطلاعات خوبی کسب کنید.

 

ایران وب لایف یکی از معروف ترین طراحان سایت ایران

03

آژانس دیجیتال مارکتینگ ایران وب لایف، یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت، سئو و خدمات دیجیتال مارکتینگ در ایران است. اما چرا؟

  • ارائه هر دو نوع طراحی سایت اختصاصی و وردپرسی به مشتریان
  • ارائه خدمات یکپارچه بازاریابی دیجیتال و راهکار هایی برای موفقیت برند
  • سابقه کار بیش از 7 سال در اکوسیستم استارت آپی کشور
  • دارای نمونه کار های موفق طراحی سایت مانند سایت پاکسان، مجموعه اکسیر کادوس، طراحی سایت سامانه کارت هدیه بانک پاسارگاد، مجتمع چاپ مدرن و ...
  • طراحی سایت ریسپانسیو، کدنویسی بهینه و پشتیبانی بیش از 1 سال
  • ارائه UI و UX منحصر به فرد

برای اطلاعات و مشاهده نمونه کار های بیشتر، می توانید به وبسایت این مجموعه مراجعه کنید یا با شماره های 88964038 – 88963429 تماس بگیرید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها