کد خبر: 621551
تاریخ انتشار :

بهترین باتری در برند جنجالی شیائومی

اگر قصد خرید گوشی های شیائومی را دارید، بهترین مدل گوشی شیائومی را در لیپک، فروشگاه معتبر اینترنتی محصولات دیجیتالی پیدا کنید.

بهترین باتری در برند جنجالی شیائومی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

همانطور که می دانید شیائومی، موفقیت خود را مدیون دو ویژگی برجسته یعنی کیفیت مطلوب و قیمت مقرون به صرفه است، اما متاسفانه در بخش باتری ضعیف عمل می کند، طبیعی است که هر محصولی که بازار می آید نقاط قوت و ضعفی دارد،اما با تقویت نقاط مثبت خود توانست خیلی زود، بازار گوشی های موبایل را تسخیر کند، برند جنجالی  شیائومی در بازه زمانی کوتاهی، رقیب سرسخت غول های گوشی های موبایل، مثل سامسونگ شد که البته این برند کهنسال را برای مدتی نگران کرده بود. البته باتری و شارژدهی موبایل از مهم ترین نکات مهم در خرید گوشی است، بنابراین، شیائومی در گوشی های جدید خود کیفیت باتری را  بیش از پیش در نظر گرفته است که در ادامه به آن ها می پردازیم. اگر قصد خرید گوشی های شیائومی را دارید، بهترین مدل گوشی شیائومی را در لیپک، فروشگاه معتبر اینترنتی محصولات دیجیتالی پیدا کنید.

 

1.شیائومی ردمی نوت 10

گوشی Redmi Note 10 64 گیگ ، یکی از میان رده های خوش دست، سبک و فوق العاده شیائومی است، که در نگاه اول شما را یاد می 11 می اندازد . باتری 5000 میلی آمپرساعت با شارژ سریع 33 واتی اولین ویژگی است که با دیدن آن چشم کاربر برق می زند،25 دقیقه ای می توانید شاهد 50 درصد شارژ گوشی تان باشید. پردازنده اسپندراگون 678، 8 هسته ای، نمایشگر سوپرآمولد 6 اینچی، ویژگی هایی است که این گوشی را ازمیان رده ها متمایز می کند، زیرا از انتظار کاربر گوشی میان رده فراتر عمل کرده است. وجود استاندارد ضد آب  IP53 ، پردازنده گرافیکی آدرنو 612و عملکرد خوب دوربین در نور روز و شب، 4k با سرعت 30 فریم بر ثانیه، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی کاملا شما را راضی نگه می دارد.

 

2.شیائومی پوکو F3

بهترین گوشی برای گیمرها با قیمت مناسب است. و باتری نقطه قوت گوشی به حساب می آید . باتری X3 در نسخه معمولی 6000 میلی آمپر ساعت و در  نسخه NFC، 5160  میلی آمپر ساعت است، طول عمر باتری این نسخه 125 هم ساعت می باشد که نسبت به میان رده بودنش بسیار عالی است.  شارژر 33 واتی، گوشی را در عرض 30 دقیقه، 50 درصد شارژ می کند. پنل پشتی گوشی مانند بسیاری از گوشی های میان رده از جنس پلاستیک است، اما جذابیت فوق العاده ای دارد. نمایشگر 6 اینچی با نرخ تازه سازی نمایشگر 120 هرتزی دارد و بسیار روان کار می کند، رزولوشن 2400 برای بازی فوق العاده است . دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی است که در اندازه 16 مگاپیکسلی ذخیره می شوند. خرید گوشی شیائومی Poco X3 را به گیمرها توصیه می کنم

2

 

3.شیائومی ردمی 9

شیائومی ردمی 9، از مدل های اقتصادی گوشی شیائومی است . اولین ویژگی فوق العاده این گوشی باتری 5020 میلی آمپر ساعتی است که شارژ سریع 18 واتی دارد. شارژ گوشی را تا یک روز حفظ می کند. البته اگر اهل بازی یا اینستاگردی زیاد باشید، این قول را نمی دهم که تا یک روزدوام بیاورد . نمایشگر IPS LCD 6.53 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسلی نسبت به پایین رده بودنش عملکرد خوبی دارد و البته با گوریلا گلس 3 محافظت می شود. دوربین اصلی با سنسور 13 مگاپیکسلی، دوربین دوم و عریض آن با سنسور 8 مگاپیکسلی و دوربین سوم با حسگر 5 مگاپیکسلی و دوربین چهارم با حسگر 2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی با سنسور 8 مگاپیکسلی، نسبت به اقتصادی بودنش می توانید عکس های با کیفیتی ثبت کنید.

3

4.شیائومی ردمی می نوت 10 لایت

باتری 5020 میلی آمپر ساعتی است و واقعا عملکرد رضایت بخشی دارد که اگر با این گوشی کارهای معمولی انجام دهید، تا یک روز و نصفی دوام می آورد . ردمی نوت 10 یک آداپتور فست شارژ 30 واتی نیز دارد که در عرض نیم ساعت،60 درصد و تا یک ساعت نیم، گوشی را کاملا شارژ می کند، ویژگی باتری در این گوشی بسیار وجدآور است و در قسمت باتری، نسبت به رقبایش A71و A80 یک سرو گردن بالاتر است. طراحی این گوشی مانند گوشی های فوق العاده شیائومی زیبا است، قاب پشتی از جنس شیشه است، اما در طراحی این گوشی، دوربین شکل بیرون زدگی ندارد که این یکی از زیبایی های طراحی آن به حساب می آید. نمایشگر فوق العاده 6 اینچی با رزولوشن 1080 دارد، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، سنسور 8 مگاپیکسلی التراواید و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و سنسور 5 مگاپیکسلی عمق میدان دارد.

 

5.شیائومی می مکس 3

باتری 5500 میلی آمپر ساعتی از ویژگی های جذاب گوشی شیائومی می مکس 3 است که شما می توانید 17 ساعت بدون نیاز به شارژ مجدد، فیلم تماشا کنید، و البته نسخه 18 واتی، در بازه 135دقیقه ای،موبایل را کاملا شارژ می کند. صفحه نمایشگر6 اینچی IPSD LCD با رزولوشن FHD plus طراحی شده است. صفحه نمایش از نقاط قوت این گوشی است و برای دیدن فیلم و بازی بسیار مناسب می باشد.پردازنده این گوشی از اسپندراگون قدرتمند 636 و8 هسته ای بهره مند شده است. دوربین گوشی می مکس 3 دوربین 2 گانه ای دارد که به سنسورهای 12 و 15 مگاپیکسلی مجهز است، و به طور کلی گوشی عملکرد رضایت بخشی برای مخاطب به همراه دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها