کد خبر: 622445
تاریخ انتشار :

تجهیزات باغبانی و کشاورزی و فضای سبز

فروشگاه نارنجلند به عنوان مرکز خرید معتبر برای تهیه کلیه ملزومات کشاورزی و باغبانی خدمت شما معرفی خواهد شد.

تجهیزات باغبانی و کشاورزی و فضای سبز
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 استفاده از تجهیزات باغبانی و کشاورزی مناسب هم باعث تسهیل در امور زراعی و باغبانی می شود و هم راندمان کار را به لحاظ کیفی و کمی افزایش می دهد.

 پیشرفت تکنولوژی در حوزه تولید ماشین آلات کشاورزی کلید موفقیت در تولید ابزار مدرنی بوده است که زحمت کار را تا حد زیادی از روی دوش کشاورز برداشته، پروسه تولید را سرعت بخشیده و ظرفیت های تولید را بهبود بخشید است.

 این ابزار که با نیروی محرکه برق و یا سوخت های فسیلی کار می کنند اغلب میان سه حوزه زراعت، باغبانی و فضای سبز مشترک هستند.

در ادامه مطلب با کاربرد این ادوات آشنا می شوید. همچنین فروشگاه نارنجلند به عنوان مرکز خرید معتبر برای تهیه کلیه ملزومات کشاورزی و باغبانی خدمت شما معرفی خواهد شد.

 لیست لوازم باغبانی و کشاورزی

 

 سمپاش شارژی

1

 سمپاش ابزاری برای ضدعفونی کردن و گندزدایی سطوح است که معمولاً در زمینهای زراعی، باغات، فضای سبز، دامداری ها و یا مکانهای صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. سمپاش ها بر اساس نیروی محرکه می توانند به صورت دستی، برقی، موتوری و یا شارژی باشند.

 مسلما سمپاش های غیر دستی، محیط را یکنواخت تر و کامل تر سم پاشی می کنند. از میان انواع غیردستی، سمپاش های شارژی از جمله ماشین آلات باغبانی شارژی است که  به دلیل داشتن باتری نه خطر آلودگی محیط زیست را در بر دارند و نه احتیاج به پریز برق. همچنین امکان جابجایی آسان و راحت تر را برای کاربر فراهم می کنند.

 

چاله کن موتوری

 کاربرد ابزار چاله کن برای حفر گودال است. این گودال می‌تواند در امور باغبانی و فضای سبز برای کاشت درختان مورد استفاده قرار گیرد. همچنین بر حسب قدرت می توان از آنها برای حفر گودال های عمیق جهت نصب تیرهای برق استفاده کرد.

 این تجهیز نیز همانند سایر ادوات مدرن کشاورزی بر اساس نیروی محرکه دارای انواع برقی و موتوری است. مدل های موتوری با استفاده از سوخت های فسیلی چون گازوئیل و بنزین کار می‌کنند که قدرت و توان بالاتری را برای کارهای سنگین ارائه می‌دهند. توصیه می‌کنیم تا مدل مورد نیاز خود را متناسب با حجم کاری انتخاب کنید.

 داس برقی

2

 کاربرد داس در باغبانی و فضای سبز برای هرس کردن علفهای هرز و در کشاورزی برای برداشت محصولاتی چون گندم است. داس برقی یا علف زن برقی قدرت مانور بیشتر و عملکرد سریعتری را برای کاربر فراهم می کند. هر اندازه قدرت موتور بالاتر باشد امکان هرس کردن برای زمین های وسیع تری و گیاهان با ساقه ضخیم تر را فراهم می کند.

علف زن برقی دارای مدل های دوشی و کوله ای است که طول و نوع لوله واسطه نیز متغیر بوده و بایستی با توجه به نوع کاربری انتخاب شود.

 چمن زن

 چمن زن معمولاً در پارک ها و فضاهای سبز برای مرتب کردن چمن ها کاربرد دارد. بر اساس نیروی محرکه، چمن زن ها در انواع دستی، شارژی، برقی و موتوری تولید می شوند که هر کدام دارای قدرت و توان های مختلف می باشند.

 شمشاد زن

 شمشاد زن ابزار دیگری برای هرس کردن درختان و شمشادها در فضای سبز، پارک ها و باغات است. بر اساس قدرت شمشاد زنی، به ترتیب مدل های موتوری و برقی و در نهایت شارژی قرار می گیرد.

 تیلر

3

 تیرها در واقع ابزاری برای شخم زنی باغات و زمین‌های کشاورزی کوچک چون مزارع برنج هستند که علی رغم داشتن موتور هدایت آنها به صورت دستی انجام می شود.

 

 کولتیواتور

کولتیواتورها تجهیزاتی برای خاک ورزی ثانویه هستند که به پشت تراکتور وصل می‌شوند. وظیفه آنها در واقع حذف علفهای هرز و آماده سازی خاک برای کاشت بذر می باشد. بر اساس نیروی محرکه به دو دسته دیزلی و بنزینی دسته بندی می شوند. کولتیواتور دیزل 10 اسب دوو برای استفاده در باغها بسیار مناسب بوده و وجود دو دنده SLOW و FAST به شما در انتخاب سرعت رو به جلو کمک شایانی میکند و وجود یک دنده رو به عقب راحتی کار را برای شما چند برابر مینماید.

 

 لوازم باغبانی دست دوم

 اگر به تازگی فعالیت خود را شروع کرده و به دنبال لوازم باغبانی و کشاورزی دست دوم هستید لازم است تا چند نکته را به شما  گوشزد کنیم. ممکن است تصور کنید که در ابتدای کار و آن هم در مقیاس و ظرفیت های پایین، خرید لوازم باغبانی دست دوم از لحاظ اقتصادی بصرفه تر باشد.

اما باید بگویم این تصور کاملا اشتباه است، زیرا تجربه نشان داده است که لوازم باغبانی و کشاورزی دست دوم اغلب به دلیل استهلاک و فرسایش بالا دچار خرابی های پی‌درپی شده و نیاز به تعمیرات مکرر دارند.

از طرفی کیفیت کار و محصولات در زمان استفاده از تجهیزاتی که طول عمر مفید آنها رو به پایان است تا حد زیادی با یک دستگاه جدید و سالم متفاوت است.

به این ترتیب نه تنها هزینه های شما کاهش پیدا نمی کند بلکه ممکن است به‌ زودی دستگاه شما از کار افتاده و نیاز به تهیه مجدد یک دستگاه دیگر باشد. ضمن آنکه کیفیت کار مطلوبی نیز به شما ارائه نداده است.

 لوازم باغبانی و کشاورزی در واقع سرمایه یک کشاورز بشمار می روند، پس بهتر است که آنها را از میان لوازم نو و برندهای معتبر تهیه کنید.

 

 بورس لوازم باغبانی کجاست؟

 اغلب افراد تصور می‌کنند که با مراجعه به بورس لوازم مورد نیاز خود، خریدهای بهتری را تجربه خواهند کرد. به همین دلیل است که بورس لوازم باغبانی یک سوال پر جستجو در صفحات اینترنتی است.

 اما باید بگوییم که برخلاف تصور همگان صرف وقت بسیار در واقع یکی از معضلات مراجعه به مراکز بورس و خرید از آنها است. در مورد بورس لوازم باغبانی و کشاورزی نیز دقیقاً چنین مشکلی وجود دارد.

 تعدد بالای عرضه کنندگان و برندهای موجود در بازار ممکن است خریداران را با سردرگمی مواجه سازد. ضمن آنکه معمولا هر یک از مغازه داران توصیه‌های خاص خود را به مشتریان ارائه داده و گاهاً این پیشنهادات کاملاً غیرکارشناسانه و تنها بر پایه منفعت طلبی است. این کار در نهایت باعث می شود تا مشتری به دلیل سردرگمی نتواند انتخاب درستی را داشته باشد.

 بنابراین برای خرید لوازم باغبانی، کشاورزی و فضای سبز به خصوص شما که در صفحات اینترنتی به دنبال یافتن یک مرکز خرید معتبر هستید، فروشگاه اینترنتی نارنج لند را به شما پیشنهاد می کنیم.

 این فروشگاه از سابقه فعالیت بالا در حوزه انواع لوازم و ادوات کشاورزی، باغبانی و فضای سبز برخوردار است. محصولات خود را صرفا از میان برندهای معتبر و با کیفیت دنیا انتخاب می کند و آنها را با گارانتی رسمی و قیمت های شرکتی به مشتریان عرضه می کند.

محل فعالیت شما هر کجای ایران که باشد، امکان خرید اینترنتی و ارسال سریع برای مشتریان وجود دارد.

برای انتخاب تجهیزات مورد نیاز خود می توانید از مشاوره رایگان نارنجلند بهره‌مند شوید، ضمن آنکه این مشاوره از سوی کارشناسان متخصص و مجرب در این حوزه به شما ارائه می شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها