کد خبر: 623060
تاریخ انتشار :

قیمت دلار در بازارهای مختلف (۱۴۰۰/۰۳/۲۹)

قیمت دلار در معاملات صبح شنبه بازار آزاد نسبت به روز پنجشنبه ۵۰ تومان کاهش یافت و ۲۴ هزار و ۳۰۰ تومان مبادله شد.

قیمت دلار در بازارهای مختلف (۱۴۰۰/۰۳/۲۹)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در معاملات امروز -شنبه بیست و نهم خرداد- در بازار آزاد روند تغییرات قیمت دلار اندکی کاهش یافت و قیمت اسکناس امریکایی به ۲۴ هزار و ۳۰۰ تومان رسید.

قیمت ارز در بازار متشکل ارزی

قیمت دلار عمده در بازار متشکل ارزی صبح امروز ابتدا ۲۳ هزار و ۸۶۴ تومان ثبت شد و در نیمه روز با کاهش ۸۴ تومانی به ۲۳ هزار و ۷۸۰ تومان رسید. قیمت دلار خرده فروشی (سنا) نیز صبح امروز ۲۴ هزار و ۱۰۳ تومان اعلام شد و در نیمه روز به ۲۴ هزار و ۱۷ تومان افزایش یافت.

قیمت یورو در بازار متشکل امروز با کاهش ۳۲ تومانی نسبت به روز پنجشنبه ۲۸ هزار و ۳۲۷ تومان اعلام شد. قیمت یورو سنا نیز ابتدا ۲۸ هزار و ۶۳۸ تومان نرخ گذاری شد و در نیمه روز ۲۸ هزار و ۶۱۱ تومان ثبت شد.

قیمت ارز های صرافی ملی

صرافی ملی امروز قیمت دلار را نسبت به قیمت بسته شده روز پنجشنبه ۳۰۰ تومان افزایش داد و ۲۳ هزار و ۹۲۷ تومان ثبت کرد. قیمت یورو صرافی ملی نیز ۶۳ تومان افزایش یافت در نیمه روز به ۲۸ هزار و ۷۳۵ تومان اعلام شد.

قیمت ارز در بازار آزاد

قیمت دلار در معاملات صبح شنبه بازار آزاد نسبت به روز پنجشنبه ۵۰ تومان کاهش یافت و ۲۴ هزار و ۳۰۰ تومان مبادله شد. قیمت یورو نیز ۷۰ تومان افزایش یافت و ۲۹ هزار و ۵۰ تومان خرید و فروش شد.

قیمت درهم نیز که معامله‌گران آن را سیگنال دهنده قیمت دلار می‌دانند، در نیمه روز در قیمت ۶ هزار و ۶۰۰ تومان قرار گرفت که نسبت به روز پنجشنبه ۱۰۰ تومان کاهش داشته است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها