کد خبر: 653287
تاریخ انتشار :

تاثیر مثبت کد تخفیف در افزایش فروش و جذب مشتریان جدید!

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

تاثیر مثبت کد تخفیف در افزایش فروش و جذب مشتریان جدید!

 

هر کسب و کار آنلاینی برای موفقیت و کسب رتبه بالا در بین سایر رقبا نیاز به تبلیغات گسترده و پر هزینه دارد، اما هنوز روش هایی برای طی کردن آسان تر و کم هزینه تر وجود دارد! در اینجا «کد تخفیف» می تواند نجات دهنده تجارت الکترونیکی شما باشد.

 

فلسفه کد تخفیف چیست؟

برای هر کدام از ما پیش آمده که برای خریدهای حضوری خود مانند خرید کالایی مثل پوشاک به مغازه ای مراجعه کنیم، از کالاها دیدن کنیم و لباس مورد علاقه خود را انتخاب و برای خرید چانه زنی کنیم، در کسب و کار آنلاین کد تخفیف مانند همان چانه زنی است اما راحت تر و بدون نیاز به صحبت کردن با فروشنده و  استفاده از کد تخفیف باعث می شود مقداری از فروشگاه تخفیف دریافت کنیم و مبلغی کمتر پرداخت کنیم.

 

چرا باید کد تخفیف ارائه کنیم؟

هر روزه تعداد فروشگاه های آنلاین افزایش پیدا میکند، رقابت سنگین و مقدار فروش کاهش می یابد. برای اینکه در دور رقابت ها باقی بمانید باید مشتری را جذب فروشگاه خود کنید.

اینکار یا بصورت تبلیغات سطح شهر انجام می شود و یا بصورت آنلاین، اما باید بدانید که هیچکدام از این نوع تبلیغات با ارائه کد تخفیف برابر نمی باشد.

کد تخفیف باعث می شود کاربر برای اینکه تخفیف را از دست ندهد سفارش خود را نهایی سازد، کد تخفیف با ایجاد تاثیر روانی مثبت می تواند مشتری را ترغیب کند که هر چه زودتر سفارش خود را تکمیل کند زیرا امکان دارد کد تخفیف منقضی و تخفیف را از دست دهد. این امر موجب می شود در بازه ای کوتاه تعداد و میزان فروش را افزایش دهید و حتی تاثیر بسیار خوبی نیز در ذهن مشتری بگذارید، همانطور که چانی زنی در خرید حضوری و گرفتن یک تخفیف از فروشنده در بازگشت مشتری تاثیر گذار است  در فروش اینترنتی نیز در مشتری حس یک معامله خوب را بجای میگذارد و خریدار را به سوی برند شما جذب می کند و کاربر را تبدیل یه یک مشتری بازگشتی می کند.

 

کد تخفیف برایتان مشتری تازه می‌آورد

یکی از نکاتی که برای سرپا نگهداشتن کسب و کار خود باید همیشه مد نظر داشته باشید این است که روند جذب مشتریان جدید بصورت مستمر و پایدار باشد. حقیقت این موضوع که چگونه  کد تخفیف می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند این است که، مشتری تخفیف را دوست دارد و با ارائه مرتب کد تخفیف به مشتریان خود، مشتریان فعلی و فعال خود را به یک منبع تبلیغاتی تبدیل می کنید که برای شما رایگان تبلیغ می کنند. بدین صورت که با ارسال کد تخفیف به دوستان و آشنایان خود مشتریان جدیدی را برای شما به ارمغان می آورند. این یک موضوع ساده ایست که به شما کمک میکند تا برند سازی نیز نمایید.

 

انواع کد تخفیف

در ظاهر کد تخفیف ها شبیه به هم می باشند، یکسری کاراکتر تشکیل شده از حروف و عدد که در کادری در فروشگاه شما وارد میشود، اما در واقع چندین مدل کد تخفیف داریم که کار های بخصوصی انجام میدهند. برخی از این موارد بصورت کد تخفیف ارسال رایگان می باشد که هزینه پرداختی مشتری بابت ارسال کالا به درب منزل را کسر و کاهش میدهد به عنوان مثال کد تخفیف دیجی کالا ویژه ارسال رایگان . و نمونه دیگر این کد تخفیف ها کد تخفیف درصدی می باشد در این روش کد تخفیف درصد مشخصی از سفارش مشتری کسر می کند به عنوان نمونه 20 درصد کد تخفیف اسنپ مارکت می باشد.

 

در طول سال  کمپین فعال کد تخفیف داشته باشید

این را به یاد داشته باشید که کاربر قبل از خرید خود در مورد کالا مد نظر خود جستجو می کند، اطلاعات کسب می کند و به دنبال بهترین قیمت میگردد. پس در فروشگاه خود به عنوان هدیه به کاربران کد تخفیف ارائه دهید و کاربران را تشویق کنید، هر هفته کد تخفیف جدید ارائه کنید و مدت زمانی برای تخفیف های خود تعریف کنید تا کاربران از بیم به اتمام رسیدن تخفیف خرید خود را نهایی سازند. در تبلیغات خود کد تخفیف قرار دهید تا مشتریان را جذب کنید.

 

در کوتخفیف رایگان کد تخفیف منتشر کنید

در کوتخفیف کد تخفیف های خود را رایگان منتشر کنید، ما در کوتخفیف از کمپین های تبلیغاتی شما حمایت میکنیم و شما را در صحنه رقابت ها بالا نگه میداریم.

کوتخفیف با دارا بودن تعداد بیشماری کاربر این امکان را برای شما کسب و کارها فراهم ساخته تا کسب و کار خود را معرفی نمایید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها