کد خبر: 626691
تاریخ انتشار :

چگونه بهترین شرکت ارائه کننده خدمات سئو را پیدا کنیم؟

می‌خواهیم شما را در ادامه با نحوه‌ی انتخاب یک شرکت سئو که پاسخگوی تمامی نیازهای شما باشد آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

چگونه بهترین شرکت ارائه کننده خدمات سئو را پیدا کنیم؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

امروزه تب راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی به شدت داغ است. با اوج گرفتن تعداد روزانه کاربران اینترنتی تمایل به راه‌اندازی کسب و کارهای آنلاین نیز بسیار بیشتر شده است. از این رو نیاز به یکسری خدمات همچون خرید هاست، ثبت دامنه و طراحی سایت بسیار بیشتر از قبل شده است و اگر خوب توجه کنید در این حوزه‌ها برای کسب مشتری رقابت بسیار جدی است.

البته باید این را نیز اضافه کنیم، صرف راه اندازی کسب و کار آنلاین هیچ تضمینی برای موفقیت آن وجود ندارد. عوامل بسیار زیادی وجود دارند که در موفقیت وب‌سایت و فروش آن تأثیرگذار هستند که اگر آن‌ها به درستی اجرایی نشوند نه تنها هیچ سودی را عاید مدیر آن نکرده و ضررهای زیادی را هم ممکن است به آنان وارد کنند.

یکی از دانش‌های ضروری برای موفقیت کسب و کار اینترنتی تسلط به دانش سئو سایت است. شما باید بتوانید صفحات و محصولات سایت خود را جلوی دید مخاطبان قرار دهید و این امر میسر نمی‌شود مگر زمانی که شما در صفحه اول گوگل قرار داشته باشید.

شما دو راه پیش رو دارید یا باید خودتان توسط آموزش‌های پولی و رایگانی که برای آموزش سئو در دسترس هستند به این دانش مسلط شوید و یا باید از متخصصین این حوزه کمک بگیرید و با برون‌سپاری پروژه خود کلمات کلیدی کسب و کارتان را به صفحه اول برسانید.

اگر تازه‌کار هستید و به تازگی یک وب‌سایت و یا فروشگاه اینترنتی راه‌اندازی کرده‌اید اگر بخواهید خودتان با یادگیری سئو نیازهایتان را رفع کنید و سایتتان را سئو کنید باید بدانید که زمان زیادی را برای این کار نیاز خواهید داشت و ممکن است عدم سوددهی کسب و کارتان در این زمان شما را کاملاً دلسرد کرده و از ادامه فعالیت باز دارد. توصیه می‌کنیم اگر به دنبال این هستید که هر چه سریع‌تر کسب و کارتان به سوددهی برسد، از خدمات سئو شرکت‌های مربوطه استفاده کنید تا هم در زمان و هم سرمایه شما صرفه‌جویی شود.

 

چگونه یک شرکت مناسب برای پروژه‌های سئو خودمان انتخاب کنیم؟

کافی است یک سری به گوگل بزنید و به دنبال شرکت‌های سئو بگردید احتمالاً با لیست بلند بالایی از این وب‌سایت‌ها روبرو خواهید شد و اولین سؤالی که ممکن است از خودتان بپرسید این باشد که آیا تمامی این وب‌سایت‌ها قابل‌اعتماد هستند؟ آیا تمامی این شرکت‌ها به دانش روز مسلط هستند؟ آیا از شما پشتیبانی مناسبی خواهند داشت؟ و سؤالات گوناگونی که ممکن است ذهن شما را درگیر کرده باشد. می‌خواهیم شما را در ادامه با نحوه‌ی انتخاب یک شرکت سئو که پاسخگوی تمامی نیازهای شما باشد آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

2

  • داشتن نمونه‌های موفق
  • پشتیبانی قوی
  • وقت‌شناسی
  • ارائه گزارش پیشرفت کار
  • هزینه‌های مناسب

 

عوامل زیادی در انتخاب گزینه مناسب دخیل هستند ولی ما سعی می‌کنیم به 5 مورد بسیار مهم آن بپردازیم که تأثیر بسیار بیشتری در قدرت تصمیم‌گیری شما می‌توانند ایفا کنند.

 

  1. داشتن نمونه‌های موفق

خوب یک‌چیز بسیار بدیهی در انتخاب شرکت مناسب داشتن نمونه کارهای موفق از مشتریان قبلی است. وجود تعداد وب‌سایت‌هایی موفق یک شرکت، کارنامه‌ای قوی برای آن محسوب می‌گردد و می‌تواند شما را به تسلط آن مجموعه به تکنیک‌های روز سئو امیدوار کرده و این شک شما را برطرف کند.

 

2. پشتیبانی قوی

موردی که شاید توسط مشتریان جدی گرفته نشود و از قضا جز مهم‌ترین عوامل در انتخاب شرکت موردنظر نیز محسوب می‌شود. اگر شما سایتی را برای ادامه همکاری انتخاب کنید که دارای نمونه کارهای قوی هم باشد ولی در زمان نیاز، موقعی که شما سؤالات زیادی برایتان پیش‌آمده و به دنبال جواب مناسبی باشید و از شرکت موردنظر نتوانید جوابی دریافت کنید و یا راهنمایی‌های بعد از پروژه شامل حال شما نشود به نظر ما انتخاب چنین شرکتی به‌طور کل باید منتفی شود.

 

3. وقت شناسی

یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های کارفرمایان، انجام شدن پروژه‌های آنان در زمان مقرر و کسب نتیجه در سریع‌ترین زمان ممکن است. هرچند سئو یک پروسه زمان‌بر است و برای دیدن نتایج مناسب باید صبر داشته باشید ولی تعهد شرکت خدمات دهنده سئو به انجام پروژه شما در زمان تعیین شده جز مواردی است که تعهد و وقت‌شناسی آن‌ها را نشان داده و جز مهم‌ترین خصلت‌های یک شرکت موفق است.

 

4-ارائه گزارش پیشرفت کار

شما به عنوان کارفرما این حق را دارید تا در جریان روند پیشرفت کارتان قرار بگیرید. تعداد شرکت‌هایی که ارائه گزارش کار منظم به مشتریان خود را در دستور کارشان دارند بسیار محدود است. در همکاری پروژه‌ای سئو معمولاً در اغلب موارد شرکت‌ها با شروع پروژه و اعلام زمان نهایی در این بین به شما گزارشی از روند موفقیت و یا پیشرفت پروژه ارائه نمی‌کنند و این مورد جز نکات بسیار مهمی است در هنگام دریافت خدمات سئو حتماً باید به آن توجه داشته باشد.

 

5. هزینه مناسب

خوب شاید این مورد مهم‌ترین و حتی رتبه اول توجه کارفرمایان باشد جایی که ضررهای بسیار جبران‌ناپذیری را به شما می‌تواند وارد کند. صرف پایین بودن هزینه خدمات سئو یک شرکت خاص نباید به آن اعتماد کنید و سریعاً کار خود را به آن‌ها واگذار نمایید زیرا همین امر ممکن است باعث بروز مشکلاتی برای سایت شما شود که نه تنها به سئو سایت شما کمکی نمی‌کند بلکه می‌تواند با پنالتی کردن سایت شما تمامی تلاش شما را هدر دهد.

3

خوب شاید بودجه محدودی برای شروع کارتان در نظر گرفته باشید و از طرف هم به دنبال شرکتی هستید که به نسبت دیگر شرکت‌ها قیمت مناسب و منصفانه‌تری را نیز داشته باشد در این صورت باید به بررسی موارد بپردازید که شرکت مربوطه در قبال هزینه دریافتی از شما ارائه می‌کند. باید با سؤال کردن و دریافت پاسخ قبل از شروع پروژه مطمئن شوید که انتخاب درستی انجام داده‌اید تا بعداً از کرده خود پشیمان نشوید.

شرکت مدیر سرور با قدمتی بیش از 6 سال در حوزه سئو و دیجیتال مارکتینگ جز وب‌سایت‌های موفقی بوده است که همواره سعی کرده با ارائه تخصصی خدمات سئو به مشتریان خود هر 5 مورد بالا را همزمان با هم برای مشتریانش در نظر بگیرد و در این بین جز موفق‌ترین شرکت‌های سئو از دید مخاطبان نیز انتخاب شده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها