کد خبر: 658395
تاریخ انتشار :

ابزار‌های لازم برای تولید محتوای اینستاگرام

ابزار‌های لازم برای تولید محتوای اینستاگرام
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

خرید ابزار‌های لازم برای تولید محتوای اینستاگرام یکی از دغدغه‌های اصلی افرادی است که قصد کار در این زمینه را دارند. امروزه اینستاگرام به یکی از بزرگترین و محبوب‌‌ترین پلتفرم‌ها برای اشتراک گذاری محتوای ویدیویی آنلاین تبدیل شده است. این شبکه اجتماعی یک راه عالی برای بسیاری از مردم است تا خلاقیت خود را ابراز کنند، کسب درآمد کنند، کسب و کار خود یا دیگران را تبلیغ کنند و حتی تبدیل به یک سلبریتی شوند. اگر می‌خواهید به یک تولیدکننده محتوای حرفه‌‌‌ای در اینستاگرام تبدیل شوید، به تجهیزات خاصی نیاز دارید. خوشبختانه برای تولید محتوایی که بیشتر مردم از تماشای آن لذت ببرند نیازی به دانش فنی زیادی ندارید، بلکه به تجهیزات مناسب تولید محتوای اینستاگرام نیاز دارید. در ادامه قصد داریم ضمن ارائه راهنمای خرید ابزار‌های لازم برای تولید محتوای اینستاگرام، شما را با یکی از بهترین فروشگاه‌های عرضه کننده تجهیزات تولید محتوای اینستاگرام آشنا کنیم.

نحوه انتخاب و خرید تجهیزات مناسب برای تولید محتوای اینستاگرام

برای ضبط و تولید محتوای ویدیویی حرفه‌‌‌ای به تجهیزات مختلفی نیاز دارید. ویدیوهای زیبا و حرفه‌‌‌ای که تقریبا همه ما در اینستاگرام می‌بینیم با تجهیزات مختلفی ساخته شده است. اگر مهارت و بودجه کافی دارید، می‌توانید به سراغ تجهیزات حرفه‌‌‌ای بروید. اما در صورت مبتدی بودن، می‌توانید از وسایل ساده‌‌تر و ارزان قیمت‌‌تر شروع کنید. همه چیز به بودجه، سطح مهارت و اندازه تیم شما بستگی دارد. در ادامه قصد داریم ضمن معرفی تجهیزات لازم برای شروع تولید محتوا در اینستاگرام، راهنمای خرید هر کدام از ابزار‌های لازم برای تولید محتوای اینستاگرام را به شما ارائه دهیم.

2

دوربین

اولین و مهم‌ترین ابزار برای محتوای باکیفیت در اینستاگرام، دوربین حرفه ای است. با استفاده از گوشی هوشمند مدرن و یا گزینه‌های حرفه ای‌‌تر مانند دوربین کامپکت، بدون آینه و DSLR، ثبت و ضبط تصاویر و ویدیوهای باکیفیت بسیار عالی امکان پذیر است. اگر یک دوربین مناسب برای ضبط محتوای خود داشته باشید و ویدئوهای باکیفیتی ضبط کنید، خیلی زود متوجه بهبود نسبی در عملکرد خود در اینستاگرام خواهید شد. پس حتما دوربین باکیفیت را به عنوان یکی از المان‌های موثر در نظر داشته باشید.

تجهیزات نورپردازی

اگرچه برای فیلمبرداری حرفه‌ای، استفاده از یک دوربین مناسب ضروری است، اما به تنهایی کافی نیست. آنچه به همان اندازه مهم است، استفاده هوشمندانه از تجهیزات نورپردازی است که می‌تواند محتوای شما را از محتوای مبتدی به محتوای حرفه‌‌‌ای تبدیل کند. اگر روی میز فیلمبرداری می‌کنید، با تجهیزات ساده‌‌تر مانند رینگ لایت رومیزی می‌توانید نور موردنیاز خود را تامین کنید. اما اگر در فضایی استودیویی کار می‌کنید، احتمالا به کیت‌های نورپردازی که شامل چند وسیله نورپردازی و بهبود نور صحنه هستند، احتیاج خواهید داشت.

رینگ لایت

همانطور که اشاره شد، نورپردازی با اهمیت‌‌ترین مسئله در تولید محتوای اینستاگرام به شمار می‌آید. بنابراین خرید رینگ لایت الزامی است. رینگ لایت یک گزینه سریع و آسان برای تنظیم نور مناسب فضای شما است و با استفاده از آن عکس یا فیلم با کیفیت بسیار خوبی ثبت می‌شود. خرید رینگ لایت موبایلی نیز امروزه به گزینه مدنظر بسیاری از تولیدکنندگان محتوای اینستاگرام تبدیل شده است؛ این رینگ لایت‌ها دارای گیره‌هایی هستند که می‌تواند مستقیما به تلفن همراه شما متصل شود.

3

سافت باکس

سافت باکس‌ها می‌توانند نور طبیعی و ملایمی را تولید کنند. این قابلیت به دلیل پانل پخش نور سفید است که باعث پخش شدن و کاهش شدت نور شدید و مستقیم می‌شود. اگر می‌خواهید بدون ایجاد سایه‌های خشن برای یک صحنه یا سوژه نوری ملایم را داشته باشید، این نوع تجهیزات نورپردازی ایده‌آل است.

4

سه پایه

معمولا برخی از رینگ لایت‌ها به همراه سه پایه یا تجهیزات مربوط به اتصال دوربین یا موبایل عرضه می‌شوند، اما همه آن‌ها اینطور نیستند. بنابراین، ممکن است برای ضبط محتوای خود به یک سه پایه جداگانه نیاز داشته باشید تا بدون نگرانی در مورد محل قرار دادن و ثابت کردن دوربین، عکس‌ها و فیلم‌های جذاب بگیرید. سه پایه‌ها دارای ابعاد مختلفی هستند و در انواع مختلف برای نصب دوربین و تجهیزات نورپردازی در دسترسند.

شاتر از راه دور بلوتوثی

این ابزار کوچک می‌تواند در زمان تولید محتوا به تنهایی به شما در صرفه جویی زمان کمک کند. شاتر از راه دور از طریق بلوتوث به دستگاه شما متصل می‌شود و به شما امکان می‌دهد تا از فاصله دورتر شاتر دوربین یا تجهیزات نورپردازی را کنترل کنید. بنابراین لازم نیست برای تنظیم مجدد تایمر بین هر برداشت، به سمت دوربین یا صحنه بدوید.

لرزشگیر یا گیمبال

فیلم‌های پر از لرزش و عکس‌های تار برای چشم مخاطبان چندان جذاب نیستند. یک تثبیت کننده یا گیمبال برای جلوگیری از این لرزش‌ها بسیار موثر است و پایداری نسبی تلفن همراه یا دوربین شما را در هنگام ضبط فیلم یا گرفتن عکس فراهم می‌کند.

میکروفون

اگرچه شاید خیلی به مسئله صدا در تولید محتوای ویدئویی توجه نکنیم، اما وقتی صحبت از ویدیو می‌شود، صدا به اندازه جلوه‌های بصری مهم است. بنابراین صرف هزینه برای خرید یک میکروفون مناسب می‌تواند در کیفیت فیلم شما تفاوت جدی ایجاد کند. میکروفون فقط برای ضبط پادکست‌ها ضروری نیست، بلکه دلایل زیادی وجود دارد که تولیدکنندگان محتوا باید میکروفن را نیز به لیست وسایل خود اضافه کنند. از ضبط آموزش‌ها، محتوای ویدیویی، یا حتی در زمان مهمان شدن در محتوای دیگران، داشتن یک میکروفون با کیفیت اغلب می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

انواع لنزها و فیلترها

انواع مختلفی از لنزها و فیلترها وجود دارد که در هنگام فیلمبرداری از سوژه‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر در شرایط مختلف فیلمبرداری و عکسبرداری می‌کنید، بد نیست اقدام به خرید مجموعه‌‌‌ای از لنزها و فیلترهای دوربین کنید. برای مثال، برای داشتن یک لنز همه کاره، خرید یک لنز زوم برای ثبت تصاویر با زوایای مختلف مناسب است. فیلترهای UV، ND و پلاریزه نمونه‌هایی از فیلترهای رایج هستند که در موقعیت‌های مختلف عکاسی مفید واقع می‌شوند. سعی کنید متناسب با نیاز خود لنز و فیلتر مناسب را خریداری کنید.

ابزار‌های لازم برای تولید محتوای اینستاگرام را از کجا بخریم؟

برای خرید ابزارهای لازم برای تولید محتوای اینستاگرام، بهتر است به سراغ فروشگاهی بروید که همه این تجهیزات را با بهترین قیمت به شما ارائه دهد. فروشگاه نورنگار ، یکی از بهترین فروشگاه های برای خرید ابزار‌های لازم برای تولید محتوای اینستاگرام است. زیرا فروشگاه نورنگار، همه تجهیزات معرفی شده در این مقاله را در اختیار شما قرار می‌دهد و همچنین، بهترین قیمت و تضمین اصالت کالا را نیز به مشتریان ارائه می‌دهد. انواع مختلفی از تجهیزات مبتدی تا حرفه‌‌‌ای در رنج قیمتی متنوع در این فروشگاه عرضه می‌شود تا پاسخگوی نیاز همه کاربران باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها