کد خبر: 664084
تاریخ انتشار :

شخصیت "رعد" در آروا؛ رعد نماد کدام دسته ابزار ابزار است

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

IMG_20221022_154400_571

شخصیت "رعد" در آروا؛ رعد نماد کدام دسته ابزار ابزار است؟

زمانی که نام آروا را می شنوید ممکن است به یاد ابزار آلات صنعتی بیوفتید؛ اما مفهوم این نام فراتر از یک کلمه است. آروا نام باستانی پرنده شکاری عقاب است که همه آن را به چابکی و تیز بینی می شناسند. آروا هم چون یک عقاب با تیزبینی، ابزار آلات صنعتی متنوعی را تولید می کند که مطابق با نیاز هم وطنان ایرانی در شرایط آب و هوایی گوناگون کشور باشد. آروا ارزش های سازمانی دارد که پای بندی به این ارزش ها را رمز موفقیت خود می داند و بین این ارزش ها و نماد عقاب ارتباط تنگاتنگی وجود دارد.

ارزش های آروا شامل: رشد کردن، بلند پروازی، ایجاد حس اعتماد در خریدار، استفاده از افراد و شبکه فروش اهل کسب و کار و زنده نگه داشتن انگیزه درونی است که تمام این ارزش ها با رفتار های عقاب هم خوانی دارند اما بعد از تمام این موارد اطلاع یافتن از ابزار آلاتی که آروا در بازار عرضه می کند مهم ترین گام است تا ابزاری مناسب کارتان را تهیه کنید.

معرفی 4 شخصیت آروا؛ هر شخصیت نماد چه دسته ای است؟

ما برای معرفی ابزار آلات آروا 4 نماینده در نظر گرفته ایم که اسم این نماینده ها با توجه به چهار حرف آروا، از اسم های اصیل ایرانی انتخاب شده اند.

آ: آرن به معنای دلاور و قدرتمند، نماینده ابزار دستی و موتوری

ر: رعد به معنای تیز و چالاک، نماینده ابزار جوش و برش

و: ویراک به معنای مغز متفکر، نماینده ابزار برقی و شارژی

ا: اوژن به معنای جنگجو و افکنده، نماینده ابزار بادی و پنوماتیک

در هر عملیاتی این چهار نفر درکنار هم با ابزارهای خود حضور پیدا می کنند و مشکلات ایجاده شده را رفع می کنند. رعد مهارت کافی برای کار کردن با تمام ابزار جوش و برش آروا و اطلاعات کافی در این زمینه دارد. می خواهیم از نگاه رعد با ابزار آلات جوش و برش آروا آشنا شویم.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد 4 شخصیت آروا به آدرس https://arvatools.com/heroes/ مراجعه کنید.

معرفی محصولاتی که "رعد" در آروا نماینده آنها است!

IMG-20221020-WA0002

خیلی از افراد فعال در حوزه صنعت؛ برند آروا را با نام آقای اینورتر می شناسند زیرا اینورتر های آروا مزیت و تنوع بیشماری دارند. اگر شما یک جوشکار مبتدی یا حرفه ای هستید؛ رعد از شما دعوت می کند که حتما با اینورتر های آروا کار کنید و با ویژگی های آن ها آشنا شوید.

در سبد محصولات جوش و برش آروا انواع دستگاه جوش شامل دستگاه جوش co2، آرگون، دستگاه برش پلاسما و دستگاه جوش زیر پودری و سلولزی وجود دارد که همگی مجهز به برد تخصصی هستند و هرکدام از آن ها با توجه به نوع دستگاه بیش از هفت مورد از مزیت های زیر را دارا می باشند.

مجهز به سیستم هات استارت

مجهز به کلید و سیستم VRD

دارا بودن ولوم کنترل جریان

مجهز به سیستم قطع کن حافظتی خودکار (PWM)

مجهز به تکنولوژی MOSFET یا IGBT

درجه عایق کاری و درجه حفاظت بدنه بالا

چرخه کاری و ضریب توان مناسب

قابلیت جوشکاری انواع الکترود

قابلیت جوش الکترود سلولزی برای دستگاه جوش های سلولزی

اما سبد محصولات جوش و برش آروا در همین جا تمام نمی شود. وقتی از رعد می پرسیم هنگام عملیات ویژه به غیر از دستگاه جوش چه ابزار آلاتی را با خود می برد به مانومتر، سرپیک و انبر ها و اتو لوله کشی نیز اشاره می کند.

اتولوله کشی های آروا تحت استاندارد اروپا هستند. دسته آن ها ضد حرارت و نشکن است. سیم مقاوم به حرارت دارند. مانومتر ها نیز دارای سوپاپ اطمینان جهت ایمنی هستند و رعد با خیال راحت از این ابزار ها در عملیات ها استفاه می کند. 

شعار رعد

IMG-20221020-WA0001

از آنجایی که رعد همیشه با ابزارآلات جوش برش سروکار دارد وقتی ازش می پرسیم چه طور می توانیم به موفقیت دست پیدا کنیم همیشه میگه: "هر کار کوچیکی می تونه جرقه یه موفقیت بزرگ باشه پس حتما جرقه های کوچیک ذهنتو جدی بگیر."

تمام ابزار آلات دسته جوش و برش قیمت مناسب و گارانتی دارند که می توانید از نمایندگی آروا در سراسر ایران ابزار مورد نیاز خود را خریداری کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد محصولات آروا به سایت آروا مراجعه کنید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها