کد خبر: 661938
تاریخ انتشار :

فولادگر: اصلاح‌طلبان ادعای واهی نکنند

فعال سیاسی اصولگرا خطاب به اصلاح طلبان گفت:‌ اگر انتقادی است باید منصفانه و همراه با راه حل بیان شود.

فولادگر: اصلاح‌طلبان ادعای واهی نکنند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سایت فردا نوشت:‌ اصلاح‌طلبان این روزها زمان برای نقد و نقادی مهیا می بینند چون گمان می کنند مردم عملکرد نامطلوب دولت روحانی را فراموش کردند اما این تصور آنها با واقعیت نمی خواند.

حمیدرضا فولادگر در گفتگو با خبرنگار فردا درباره ادعای اصلاح‌طلبان برای داشتن کلید حل مشکلات کشور گفت: این ادعا که چون یکسری مشکلات در کشور داریم تنها راه حل آنها اصلاحات است، درست نیست. اصلاح طلبان 8 سال از دولت آقای روحانی حمایت کردند و در اداره امور اجرایی مشارکت داشتند بنابراین عملکرد آنها امروز پیش روی مردم است.

وی افزود: از جمله کسانی هستم که صفر و صدی به مسائل نگاه نمی کنم یعنی نمی گویم دولت آقای روحانی هیچ عملکرد مثبتی نداشته است یا همه مشکلات امروز کشور را میراث دولت قبل بدانم ولی در عین حال معتقدم واقعا صحبت اصلاح طلبان درباره داشتن راه حل برای مشکلات کشور ادعای غلطی است.

این فعال سیاسی اصولگرا یادآور شد: اگر یکسری مشکلات هنوز باقی است یا مشکلات جدیدی طی یکسال اخیر اضافه شدند،‌ نمی توان نتیجه گرفت که راه حل آنها بازگشت به اصلاح طلبی است. اصلاح طلبان علاوه بر دولت اصلاحات، در دولت های دیگر همچون دولت آقای میرحسین موسوی، دولت آقای هاشمی رفسنجانی و دولت آقای روحانی حضور موثر داشتند و بدنه دولت در اختیار آنها بود.

وی ادامه داد:‌ اصلاح طلبان امروز نمی توانند ادعا کنند با بازگشت به تفکر اصلاح طلبی مشکلات کشور حل می شود. در زمان دولت آقای روحانی شاهد آن بودیم که دولت همه تخم مرغ هایش را در سبد برجام گذاشت و این مسئله هر چند در مقطعی نتایجی به بار آورد اما در نهایت دولت گذشته نتوانست به اهداف مدنظرش جامه عمل بپوشاند.

این نماینده ادوار مجلس اظهار کرد: در حوزه سیاست داخلی نیز اصلاح طلبان در قالب طرح برخی موضوعات با دیدگاه های ارزشی، فرهنگی، اجتماعی و انقلابی زاویه پیدا می کردند. در حوزه اقتصادی این نکته را باید مدنظر قرار داد که اساسا جای جناح بندی سیاسی نیست.

وی افزود: الان همه جریانات سیاسی می گویند باید از تولید حمایت کرد،‌ رشد اقتصادی کشور باید رو به جلو باشد، سرمایه گذاری باید در کشور انجام شود و وضعیت کسب و کار بهبود پیدا کند.

این عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسی بیان کرد: اگر بخواهیم درباره عملکرد یکساله دولت جمع بندی داشته باشیم می توان به سخنان رهبر انقلاب در دیدار اخیرشان با اعضای کابینه دولت سیزدهم رجوع کرد چون ایشان بخوبی نقاط قوت دولت اعم از تلاش، کوشش و حضور به موقع مسئولان در صحنه ها برای حل مشکلات را تبیین کردند و در عین حال درباره رفع نقاط ضعف دولت اعم از مسکن، تورم،‌سرمایه گذاری و هماهنگی و لزوم انسجام تیم اقتصادی تذکرات و توصیه هایی داشتند.

وی ادامه داد: هم اکنون دولت در میانه میدان اجرایی کشور قرار دارد، باید مورد پشتیبانی و حمایت قرار گیرد تا بتواند کارهایش را انجام دهد. در عین حال اگر انتقادی است باید منصفانه و همراه با راه حل بیان شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها