کد خبر: 618663
تاریخ انتشار :

بمباران غزه با تسلیحات ممنوعه

ایرنا/ نیروهای رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) در نخستین روز از عید سعید فطر با استفاده از تسلیحات ممنوعه بین‌المللی باریکه غزه را آماج حملات خود قرار دادند.

بمباران غزه با تسلیحات ممنوعه
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، این در حالی است که برخی از طرف‌های ذیربط از دادگاه بین‌المللی لاهه خواستند تا در این خصوص تحقیق به عمل آورد.

 وزارت بهداشت غزه بامداد امروز ( پنجشنبه ) با انتشار بیانیه‌ای پس از معاینه شهدا در بیمارستان « الشفاء » توسط پزشک قانونی فاش کرد که شهدا در اثر انفجار موشک توسط جنگنده‌های اسراییلی علیه اهداف غیرنظامی در معرض گازهای سمی قرار گرفته‌اند.

المیادین خاطرنشان کرد: توپخانه رژیم اشغالگر قدس با توپخانه مناطق شمال نوار غزه از جمله منطقه « مصنع حمود » هدف قرار داده و جنگنده‌های این رژیم نیز شماری از مناطق غزه از جمله منطقه « عیسی البطران » در اردوگاه « البریج » را برای چهارمین بار و همچنین یک ساختمان مسکونی را خیابان « الوحده » در نوار غزه را بمباران کردند.

از سوی دیگر در اثر تهاجم تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه منطقه « الفخاری الطعیمات » در شرق خان یونس در غزه یک فلسطینی به شهادت رسید.

المیادین همچنین تاکید کرد که هواپیمای شناسایی رژیم صهیونیستی بر فراز منطقه « بیاره شراب » در شهر « بیت حانون » در شمال نوار غزه مورد اصابت موشک قرار گرفت و حمله هوایی دیگری علیه منطقه « الشرقیه » در شهر غزه روی داد و خانه‌ای نیز در اثر گلوله باران شمال « بیت لاهیا» توسط توپخانه رژیم اشغالگر قدس یک منزل فلسطینی به آتش کشیده شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها