کد خبر: 618958
تاریخ انتشار :

اصرار آلمان به نادیده گرفتن جنایات اسرائیل

ایرنا/ هایکو ماس وزیر امور خارجه آلمان در مطلبی در صفحه توئیتر خود درباره تحولات جاری در فلسطین، با نادیده گرفتن جنایات رژیم صهیونیستی در قتل‌عام زنان و کودکان فلسطینی، در موضع گیری به نفع رژیم کودک کش اسرائیل، از ادامه درگیری ها ابراز نگرانی‌کرد.

اصرار آلمان به نادیده گرفتن جنایات اسرائیل
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در حالی که جنگنده های رژیم صهیونیستی همچنان به بمباران مناطق مسکونی نوار غزه ادامه داده و هر روز شمار بیشتری از مردم بی دفاع فلسطین را به خاک و خون می کشند، کشورهای اروپایی از جمله آلمان بدون محکوم کردن این جنایات، تنها به ابراز نگرانی در خصوص تداوم درگیری ها در این منطقه می پردازند.

در همین راستا «هایکو ماس» وزیر خارجه آلمان امروز (یکشنبه) در صفحه توییتر خود نوشت: «گزارش های مربوط به خشونت مداوم ، ترس و ناامیدی مردم مرا رها نمی کند. این شرایط پیچیده می تواند عواقب غیر قابل پیش بینی را برای کل منطقه نیز به همراه داشته باشد و ضروری است که ما از وقوع این امر جلوگیری کنیم.»

وی بدون اشاره به جنایات تروریستی رژیم اسرائیل، حملات راکتی گروه های مقاوت را که برای دفاع دربرابر حملات رژیم صهیونیستی انجام می شود، "ترور راکتی" خواند و افزود: «شرایط کنونی به این موارد نیاز دارد: ۱. توقف ترور راکتی، ۲. پایان دادن به خشونت و ۳. بازگشت به گفتگوهای اسرائیلی-فلسطینی و راه حل دو کشور. من در تمام بحث هایم با همکاران در منطقه روی این مسائل تأکید کرده ام.»

طی روزهای گذشته جنگنده های اسرائیلی در اقدامی جنایتکارانه و به دور از انسانیت، مناطق مسکونی و خانه های فلسطینیان را در نوار غزه بمباران کرده اند. براساس تازه ترین آمار، در حملات روزهای گذشته تاکنون بیش از ۱۸۰ فلسطینی از جمله ۵۲ کودک به شهادت رسیده اند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها