کد خبر: 618968
تاریخ انتشار :

صحنه های ترسناکی که تل آویو را لال کرد

العالم نوشت: برای اولین بار تل آویو، عسقلان، اسدود و دیمونا شش روز بی وقفه در معرض موشک های مقاومت فلسطین قرار گرفته این در حالی است که رژیم صهیونیستی به جنایت های خود در تخریب منازل و برج های مسکونی و مدارس بر سر صاحبانشان به بهانه تخریب تونل های مقاومت پناه برده است.

صحنه های ترسناکی که تل آویو را لال کرد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مقابله قهرمانانه مقاومت چشم اسرائیل را کور کرده تا این رژیم به جنایت های خود شدت دهد و شمار شهدای فلسطینی را به 139 از جمله 39 کودک افزایش دهد و خانه ای را در اردوگاه الشاطی ء تخریب کرده و 10 نفر از جمله 8 کودک را به شهادت برساند.

ناظران معتقدند درگیری شمشیر قدس، ناتوانی دشمن اسرائیلی در مقابله با شدت موشک های مقاومت فلسطین را ثابت کرده است.

آنها معتقدند حوادث امروز درگیری سال 48 نیست و آن را حماسه ای با حضور ملت فلسطین و مقاومت برای دست یافتن بر حقوق خود اعلام کردند که از حوادث شیخ جراح در قدس و اخراج مالکان زمین ها تا حملات ادامه دار به حرم قدس و حمایت آمریکا به عنوان طرف دشمن صهیونیستی آغاز شد.

ناظران افزودند:این درگیری و دستاوردهای مقاومت، دشمن را نسبت به حملات وحشیانه به مناطق زیادی با جمعیت زیاد فلسطینی نگران کرده اما در مقابل گروههای مقاومت نیز با شمار موشک های خود که به دوهزار و پانصد رسیده مقابله به مثل می کند.

برخی حقوقدانان فلسطینی نیز افزودند همه دنیا در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی ساکت نشسته در توطئه ای که چراغی سبز و مشارکتی عملی با اشغالگران در جنایتهاش علیه غیرنظامیان نوار غزه است

ناظران تاکید کردند: درگیری شمشیر قدس ، ملت فلسطین را در غزه و کرانه باختری سرزمین های اشغالی 48 و قدس یکپارچه کرده است.

ناظران افزودند:دشمن صهیونیتسی ادعا می کند که نظامیان و تاسیسات نظامی را هدف قرار می دهد و عجیب اینکه با این توجیه جهان را فریب می دهد در حالی که گزارش های وزارت بهداشت و خبرگزاری های عربی از شهادت کودکان،زنان و سالخوردگان خبر می دهد.

برخی مقامات اردن در همین راستا اعلام کردند وحدت کنونی ملت فلسطین در همه شهرها و پایگاهها در مقابله با رژیم صهیونیستی بی نظیر است و افزون بر مثبت بودن موضع رسمی اردن در برابر اقدام مردم، هم چنین بیشتر مردم اردن را در جنبش های اعتراض آمیز برای اعلام همبستگی با فلسطین متحد کرده است.

ناظران افزودند: ملت فلسطین پیش از این با سنگ و دست خالی اما این بار با موشک در برابر دشمن صهیونیستی ایستاده است. دشمن صهیونیستی اعتراف کرده که دو هزار موشک فلسطینی شلیک شده در حالی که مقاومت می گوید بیشتر از دو هزار و 500 موشک شلیک کرده است.

ناظران افزودند: اگر مقاومت تنها 500 موشک شلیک می کرد بی سابقه بود بنابراین نقطه آغازینی برای حرکت قدرتمند مقاومت و محور مقاومت است که از تهران و بغداد و دمشق و صنعا و فلسطین و لبنان امتداد یافته و هم اکنون وجود رژیم غاصب و قدرت مصنوعی آن را در همه زمینه های اجتماعی ،سیاسی ،اقتصادی و نظامی هدف قرار داده است.

ناظران افزودند: برخی از نظام های رسمی عربی حداقل از ملت فلسطین می خواهند درگیری شمشیر قدس و بمباران تل اویو را متوقف کند اما مقاومت فلسطین با آن مخالفت کرده که بیانگر اعتماد به نفس مقاومت است زیرا از میزان قدرت خود و دشمن آگاه است و شروط خود را تحمیل می کند و آن را حادثه ای بی سابقه دانستند که انگیزه مهمی برای همه عربهاست و عملا ثبات کرده درگیری با دشمن بر سر وجود است نه مرزها زیرا درگیری عربی صهیونیستی است به این اعتبار که خاستگاه مقاومت اسلامی عربی است .

ناظران تاکید کردند این مساله عربها را نیز به حرکت می دهد و جریان مردمی بزرگی به نام مقاومت برای مقابله با دشمن صهیونیستی تشکیل خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها