کد خبر: 618975
تاریخ انتشار :

حمله حماس به سکوی گازی رژیم صهیونیستی با زیردریایی‌های انتحاری

مهر/ منابع خبری صهیونیستی از حمله حماس به سکوی گازی رژیم صهیونیستی با زیردریایی‌های انتحاری خبر دادند.

حمله حماس به سکوی گازی رژیم صهیونیستی با زیردریایی‌های انتحاری
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

شبکه کان رژیم صهیونیستی خبر داد که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین تلاش کرده تا سکوی استخراج گاز صهیونیست‌ها به فاصله 20 کیلومتر از غزه را بوسیله زیردریایی‌های بدون سرنشین انتحاری هدف قرار دهد.

شبکه 12 رژیم صهیونیستی نیز خبر داد که حماس ده‌ها موشک به سوی چاه‌های گازی رژیم صهیونیستی در دریا شلیک کرده است.

شبکه 11 رژیم صهیونیستی نیز در گزارشی گفت که جنبش حماس زیردریایی‌هایی دارد که قادر به حمل مواد منفجره به وزن 50 کیلوگرم است.

شبکه گان همچنین گزارش داد که فعالیت در سکوی گازی تمار پس از حمله موشکی حماس متوقف شده است.

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شده است.

وزارت بهداشت فلسطین، امروز (یکشنبه) اعلام کرد شمار قربانیان حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه به ۱۷۴ شهید از جمله ۴۷ کودک و ۲۹ زن و ۱۲۰۰ مجروح افزایش یافته است.

در این میان، مقاومت فلسطینی نیز که از ظهر دیروز (شنبه) موج جدیدی از حملات موشکی و راکتی علیه تل‌آویو، عسقلان، سدیروت، اشدود و سایر مناطق اطراف تل آویو آغاز کرده، شب گذشته نیز به موشک‌باران مواضع صهیونیست‌ها ادامه داد.

 بنا بر این گزارش، گروه‌های مقاومت در غزه، تعداد بسیار زیادی موشک و راکت به سمت مرکز فلسطین اشغالی از جمله تل‌آویو شلیک کردند و  این‌بار حتی مناطق دورتر از تل‌آویو را نیز هدف قرار دادند و موشک‌های مقاومت حتی تا نزدیکی نابلس و نتانیا رسید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها