کد خبر: 621097
تاریخ انتشار :

تکمیل حصارکشی مرزهای پاکستان با ایران تا پایان امسال

ایرنا/ وزیر کشور پاکستان گفت: عملیات حصارکشی مرزهای مشترک پاکستان با جمهوری اسلامی ایران تا پایان سال ۲۰۲۱ میلادی تکمیل می‌شود.

تکمیل حصارکشی مرزهای پاکستان با ایران تا پایان امسال
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

«شیخ رشید احمد» روز جمعه پیش از سفر به نقطه صفر مرزی این کشور با افغانستان در مناطق وزیرستان شمالی و جنوبی طی یک پیام ویدیویی اعلام کرد: دولت اسلام‌آباد مصمم به هوشمند سازی مرزها و جلوگیری از هرگونه خلاء و ترددهای غیرقانونی است.

وی افزود: تاکنون انسداد ۴۴ درصد از مرزهای مشترک پاکستان با ایران تکمیل شده و تا پایان سال ۲۰۲۱ طرح حصارکشی کامل خواهد شد.

وزیر کشور پاکستان تاکید کرد: دولت عمران‌خان متعهد به تقویت امنیت مرزها، اعمال نظارت دقیق بر کنترل تردد و استفاده از فناوری الکترونیکی برای مدیریت موثر مرزی است.

سخنگوی ارتش پاکستان اواخر دیماه سال گذشته در یک نشست خبری در مقر فرماندهی ارتش در شهر راولپندی به تداوم طرح حصارکشی مرزهای مشترک این کشور با ایران اشاره کرد و گفت: نتایج بسیار امیدوار کننده‌ای از مراقبت از مرزهای مشترک و پروژه حصار کشی دریافت کرده‌ایم.

«محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه کشورمان نیز ۲۱ آبان ۹۹ در جریان یازدهمین سفر رسمی خود به پاکستان گفته بود: جمهوری اسلامی ایران اقدام‌های اسلام آباد و ارتش این کشور برای تامین امنیت و مراقبت از مرزهای مشترک را قابل اطمینان می‌داند. 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها