کد خبر: 621835
تاریخ انتشار :

رهگیری هواپیمای جاسوسی آمریکا توسط جنگنده روسی

مهر/ یک فروند جنگنده سوخو روسیه یک هواپیمای شناسایی آمریکا را بر فراز اقیانوس آرام رهگیری و آن را به خارج از مرزهای کشور هدایت کرد.

رهگیری هواپیمای جاسوسی آمریکا توسط جنگنده روسی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به نقل از اسپوتنیک، یک فروند جنگنده سوخو روسیه از نوع Su-۱۵ امروز پنجشنبه یک هواپیمای شناسایی استراتژیک (جاسوسی) آمریکا از نوع RC-۱۳۵ را بر فراز اقیانوس آرام شناسایی کرده و این هواپیما را به خارج از مرزها هدایت کرده است.

بر اساس اعلام وزارت دفاع روسیه، هدایت این هواپیمای شناسایی آمریکا به خارج از مرزها بدون هیچگونه مشکل و تنشی انجام شده است.

چند روز قبل نیز مرکز ملی کنترل دفاعی روسیه (NDCC) وابسته به وزارت دفاع این کشور در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک فروند جنگنده روسی «میگ ۳۱» این کشور موفق به رهگیری هواپیمای جاسوسی امریکا بر فراز اقیانوس آرام و در نزدیکی مرزهای روسیه شده است.

بر اساس بیانیه صادره از سوی مرکز ملی کنترل دفاعی روسیه، جنگنده روسی «میگ ۳۱» در این عملیات توانسته است هواپیمای جاسوسی آمریکایی را از مرزهای این کشور دور کند.

بیانیه مذکور در ادامه می‌افزاید: پس از نزدیک شدن یک هواپیمای امریکائی به حریم هوایی روسیه در دریای سیاه، جنگنده میگ ۳۱ به پرواز درآمد و مأموریت خود را با موفقیت به انجام رسانده است.

بر اساس اعلام مرکز ملی کنترل دفاعی روسیه، هواپیمای جاسوسی امریکائی از نوع بوئینگ RC-۱۳۵ شناسائی شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها