کد خبر: 624036
تاریخ انتشار :

روسیه سیستم‌های تسلیحاتی اش را در وضعیت جنگی قرار می‌دهد

ایسنا/ رئیس‌جمهوری روسیه در نشستی با فارغ التحصیلان دانشگاه نظامی در کرملین گفت، سیستم‌های تسلیحاتی جدیدی قرار است به زودی در وضعیت جنگی قرار بگیرند.

روسیه سیستم‌های تسلیحاتی اش را در وضعیت جنگی قرار می‌دهد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به نقل از خبرگزاری تاس، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه گفت:‌ تسلیحات فراصوت شامل سیستم‌های "آوانگارد" و "کینژال" اکنون در حالت آماده باش جنگی قرار گرفته‌اند. در آینده و به زودی نیز تسلیحات و مهمات جدید و منحصر به فرد شامل موشک بالستیک سرمت، موشک فراصوت Tsirkon و موشک سطح به هوای اس-۵۰۰ Prometei نیز قرار است به زودی در وضعیت جنگی قرار بگیرند.

پوتین همچنین گفت، روسیه برروی برنامه تسلیحات جدید دولتی با دورنمایی برنامه ریزی شده تا ۲۰۳۴ کار می‌کند. تلاش ما برای تمرکز بر تقویت پتانسیل دفاع کشور و عملی کردن سخت افزارهای نظامی است.

پوتین خاطرنشان کرد، بالاترین الزامات برای فارغ التحصیلان موسسات آموزشی آژانس‌های اجرای قانون و خدمات ویژه تعیین شده است، وی افزود: آنها به صف رفقای خود که قانون و نظم را تضمین می کنند، مردم را نجات می دهند و در پاکسازی بلایای طبیعی شرکت می‌کنند، با جرم ، فساد و تروریسم مبارزه کرده و کشور و مردم ما را در برابر تهدیدات داخلی و خارجی محافظت می‌کنند، ملحق می شوند.

رئیس جمهوری روسیه همچنین تاکید کرد: نتایج ملموس و مهم در این حیطه و سایر حوزه‌های کلیدی تضمینی برای اعتماد شهروندان و اعتماد روسیه و توسعه پایدار است. مطمئنم که هر کدام از نیروهای ما در پست‌هایشان می‌توانند به صورت حرفه‌ای، دقیق و کاملا منحصر به فرد به نفع منافع کشور عمل کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها