کد خبر: 624146
تاریخ انتشار :

سناتور آمریکایی: ایرانی‌ها هر روز قویتر می‌شوند/ آنها «بایدن» را به بازی گرفته‌اند

مهر/ سناتور جمهوریخواه ایالت کارولینای شمالی در مصاحبه ای اذعان کرد: ایرانی‌ها هر روز قویتر می‌شوند.

سناتور آمریکایی: ایرانی‌ها هر روز قویتر می‌شوند/ آنها «بایدن» را به بازی گرفته‌اند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

«لیندسی گراهام» سناتور جمهوریخواه ایالت کارولینای شمالی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «فاکس نیوز» اعلام کرد که ایرانی ها متوجه شده‌اند که «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا ضعیف است و لذا او را به بازی گرفته اند.

سناتور جمهوریخواه ایالت کارولینای شمالی ادامه داد: ایرانی‌ها در تلاشند ما را از سوریه و عراق بیرون کنند تا بتوانند بر این مناطق تسلط پیدا کنند. آنها در تلاشند سلاح اتمی بسازند و روزی اسرائیل را نابود کنند.

وی در این مصاحبه افزود: آنها در مسیر دستیابی به همه این موارد هستند، مگر اینکه ما اصلاحاتی انجام دهیم. من هیچگاه مثل امروز نگران جنگ بین ایران و اسرائیل نبوده‌ام. اسرائیل نمی‌تواند امنیت خود را به ایالات متحده بسپارد.

«لیندسی گراهام» اضافه کرد که ما قاداریم جلوی تحرک ایرانی‌ها را بگیریم، اما آن‌ها هر روز قویتر می‌شوند؛ زیرا بایدن ماهیت تهدید را نمی‌فهمد.

گراهام در حالی مدعی تسلط ایران بر عراق و سوریه شده است که به اذعان دولت های قانونی هر دو کشور، تهران نخستین کشوری بود که برای کمک در مبارزه با تروریست های مورد حمایت محور غربی- عبری- عربی از دمشق و بغداد در برابر گروهک های تکفیری و یا تروریستی نظیر داعش حمایت کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها