کد خبر: 624148
تاریخ انتشار :

برگزاری تمرینات موشکی نیروی دریایی روسیه در اقیانوس آرام

مهر/ گروهی از کِشتی های متعلق به ناوگان نیروی دریایی روسیه در اقیانوس آرام امروز به برگزاری تمرینات موشکی و توپخانه‌ای علیه حملات هوایی دشمن فرضی پرداختند.

برگزاری تمرینات موشکی نیروی دریایی روسیه در اقیانوس آرام
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به نقل از تاس، گروهی از کِشتی های متعلق به ناوگان نیروی دریایی روسیه در اقیانوس آرام، امروز اقدام به برگزاری تمرینات نظامی موشکی و توپخانه‌ای علیه حملات هوایی دشمن فرضی و اهداف دریایی دشمن در آب‌های اقیانوس آرام کردند.

ناوگان نیروی دریایی روسیه در اقیانوس آرام با انتشار بیانیه‌ای در این خصوص اعلام کرد: گروهی از ناوهای ناوگان اقیانوس آرام متشکل از گارد موشکی دریایی «ناخیموف» و ناوچه «مارشال شاپوشنیکوف» تمرینات مربوط به شلیک موشکی و توپخانه ای خود را در آب‌های اقیانوس آرام برگزار کردند. در جریان این عملیات، کشتی‌های جنگی به طور مشترک حمله هوایی دشمن فرضی را دفع کردند. هدف از این تمرین، بررسی میزان اعتماد پذیری عملکرد تسلیحات (نصب شده روی) ناوها در شرایط آب و هوایی گرم بود.

در ادامه این بیانیه آمده است که گروه دریایی ناوگان اقیانوس آرام همچنین به سمت اهداف دریایی آتش گشودند. در این بخش از تمرینات، خدمه پرچمدار ناوگان اقیانوس آرام از سیستم پدافند هوایی «اوسا» علیه هدف که یک کشتی کوچک بود، استفاده کردند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها