کد خبر: 624331
تاریخ انتشار :

هند هم به صف حامیان برجام پیوست

ایسنا/ نماینده هند در سازمان ملل گفت که کشورش از اجرای کامل توافق هسته ای و قطعنامه ۲۲۳۱، سند قانونی آن در سازمان ملل حمایت می کند و اجرای آن را در راستای منافع کشورها تلقی کرد.

هند هم به صف حامیان برجام پیوست
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به نقل از روزنامه هندی بیزینس استاندارد، تی اس تیرمورتی نماینده دائمی هند در سازمان ملل در یک نشست شورای امنیت درباره اجرای قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت که سند قانونی توافق هسته ای ایران می باشد، گفت که هند از اجرای کامل و موثر برجام(توافق هسته ای) و قطعنامه ۲۲۳۱ حمایت می کند. 
تیرمورتی ادامه داد: ما همیشه بر این باور بوده ایم که تمام مسائل مرتبط با برجام باید به روشی صلح آمیز و از طریق گفتمان و دیپلماسی حل شوند و از تمامی تلاش هایی که به پرداختن سازنده به مسائل باقی مانده و حل و فصل آن ها کمک می کنند، حمایت کرده ایم. 
او افزود که تمامی اعضای این توافق باید به تعهداتشان در این قطعنامه عمل کنند. 
نماینده دائمی هند در سازمان ملل با ابراز امیدواری نسبت به این که تعامل مداوم نتیجه ای مثبت خواهد داشت، افزود که هند از ایران می خواهد «به همکاری با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در انجام دادن فعالیت های راستی آزمایی اش و پرداختت به تمام مسائل باقی مانده ادامه دهد». 
تیرمورتی در این راستا بیان کرد: ما روی اجرایی شدن کامل برجام توسط تمام اعضایش حساب می کنیم که در خدمت منافع و اهداف بلند مدت تمامی کشورها خواهد بود. 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها