کد خبر: 625615
تاریخ انتشار :

دستگیری جاسوس رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان

فارس/ مدیریت کل نیروهای امنیت داخلی لبنان اعلام کرد که نیروهای این کشور توانسته‌اند یک فرد را که اقدام به جاسوسی برای سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی می‌کرده، دستگیر کنند.

دستگیری جاسوس رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 مدیریت کل نیروهای امنیت داخلی لبنان، امروز (جمعه)، در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک فرد را که اقدام به جاسوسی برای رژیم صهیونیستی می‌کرده، در شهرستان بقاع غربی (جنوب لبنان) دستگیر کرده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی لبنان «ان‌ان‌ای»، مدیریت کل نیروهای امنیت داخلی لبنان در بیانی مذکور گفت که نیروهای این کشور اخیرا فردی به نام «م.ی» (متولد سال ۱۹۹۰-لبنانی) را شناسایی کردند که با سازمان اطلاعات تل‌آویو در ارتباط بوده است.

بر اساس این گزارش، نیروهای امنیتی لبنان توانسته‌اند این فرد را در تاریخ ۳۰-۶-۲۰۲۱ در منطقه بقاع غربی دستگیر کنند.

طبق بیانیه مذکور، پس از بازجویی از این فرد، او اعتراف کرده است که اوایل سال ۲۰۱۹ رایانامه‌ای به سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی ارسال کرده و درخواست همکاری با آن‌ها را داده است.

مدیریت کل نیروهای امنیت داخلی لبنان خبر داد که پس از ارسال رایانامه، فردی با او ارتباط برقرار کرده و به او پیشنهاد داده است که به ازای دریافت پول، برای آن‌ها اطلاعات جمع‌آوری کند و یک سری امور انجام دهد که در این گزارش، اشاره‌ای به این امور نشده است.

در ادامه این بیانیه آمده است که این فرد با این پیشنهاد موافقت کرده است و پس از جمع‌آوری اطلاعات، برای دشمن اطلاعات لازم را ارسال کرده است.

مدیریت کل نیروهای امنیت داخلی لبنان همچنین اعلام کرد که این فرد رایانامه‌ای دیگر به ارتش رژیم صهیونیستی ارسال کرده و در تلاش بوده تا با آن‌ها نیز همکاری داشته باشد.

این گزارش در حالی منتشر شده است که سال گذشته نیز منابع لبنانی خبر دادند که نیروهای این کشور فردی به نام «کیندا الخطیب» را به علت ارتباط با رژیم صهیونیستی شناسایی و دستگیر کرده‌اند.

کیندا الخطیب در شبکه‌های اجتماعی به حمایت از حزب «تیار المستقبل» (حزب سعد الحریری) و مخالفت با جنبش حزب‌الله معروف بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها