کد خبر: 624351
تاریخ انتشار :

انتقاد نادر آمریکا از سیاست‌های رژیم صهیونیستی

ایسنا/ دولت آمریکا از تنزل رتبه رژیم صهیونیستی در لیست مبارزه با قاچاق انسان در جهان خبر داده و از سیاست‌های رژیم صهیونیستی در این زمینه انتقاد کرد.

انتقاد نادر آمریکا از سیاست‌های رژیم صهیونیستی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، وزارت خارجه آمریکا در گزارش سالانه خود پیرامون قاچاق انسان در جهان اذعان کرد دولت رژیم صهیونیستی پایین‌ترین معیار مبارزه با قاچاق انسان را به طور کامل رعایت نکرده است.

این وزارتخانه البته اشاره کرد رژیم صهیونیستی تلاش‌های ملموسی برای تحقق این هدف مبذول می‌دارد.

وزارت خارجه آمریکا در این گزارش اعلام کرد، این تلاش‌ها شامل بازجویی از مسؤولان چنین مسائل، مجازات آنها، صدور احکام قضایی در حق این عاملان و نیز لغو قانون سپرده‌ها توسط تل‌آویو است که میزان قاچاق کارگران خارجی و مهاجران را کاهش داده است.

براساس این گزارش، دولت رژیم صهیونیستی در سال گذشته به احیای پناهگاه‌ها و سایر مراکزی که از قربانیان قاچاق انسان حمایت می‌کنند، ادامه داد اما این تلاش‌ها در مقایسه با دوره‌ای که در آن گزارش سابق تهیه شد، جدی و پایدار نبود.

در این گزارش آمده است که سیاست‌های رژیم صهیونیستی درمورد تعیین قربانیان قاچاق انسان در برخی موارد این قربانیان را اذیت کرده و آنها را برای سال‌ها از نظارت لازم محروم کرده است. دولت رژیم صهیونیستی تلاش‌های خود را درمورد بازجویی از قاچاقچیان انسان و پیگرد آنها کاهش داده است.

براساس این گزارش، سیاست‌های دولت رژیم صهیونیستی در قبال کارگران خارجی خطر قاچاق آنها را افزایش داده است. همچنین درمورد قاچاق‌هایی که سازمان‌های غیر دولتی به تل‌آویو گزارش داده‌اند تحقیقات لازم را به عمل نیاورده است.

در این گزارش آمده است که برای پنجمین سال متوالی تنها نهاد مسؤول مبارزه با قاچاق انسان اداره هماهنگی ویژه مبارزه با قاچاق وابسته به پلیس رژیم صهیونیستی است که آن هم کمبود نیرو دارد.

وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد، همه این عوامل موجب شده رتبه رژیم صهیونیستی را در لیست خود تا گروه دوم تنزل دهد. این گروه شامل دولت‌هایی می‌شود که آنها به پایین‌ترین معیار مورد توافق براساس قانون آمریکا در حفاظت از قربانیان قاچاق(TVPA) پایبند نیستند.

این گروه شامل ۹۶ کشور از جمله مصر، عراق، تونس، اردن، کویت، لبنان و کشورهایی از این قبیل می‌شود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها