کد خبر: 640599
تاریخ انتشار :

یورش صهیونیست‌ها به منزل استاندار قدس/ بازداشت ۳ کارمند اداره اوقاف اسلامی

نیروهای رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) به منزل استاندار قدس یورش برده و اقدام به بازداشت سه تن از کارکنان اداره اوقاف اسلامی کردند.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به نقل از خبرگزاری فلسطینی "وفا"، نیروهای رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) به منزل عدنان غیث، استاندار قدس یورش بردند و سه تن از جوانان فلسطینی از شهرک "سلوان" واقع در جنوب مسجدالاقصی را بازداشت کردند.

نیروهای رژیم اشغالگر همچنین به منزل "فوزی الباطی"، شهروند فلسطینی در محله "باب حطة" واقع در شهرک قدیمی شهر قدس اشغالی یورش برده و اقدام به تفتیش و بازرسی دقیق در آن کردند.

نیروهای رژیم صهیونیستی شب گذشته به محله "بطن الهوی" در شهرک "سلوان" یورش بردند و در نتیجه آن درگیری‌هایی بین جوانان و سربازان رژیم صهیونیستی به وقوع پیوست. آنها اقدام به شلیک بمب‌های صوتی و گاز اشک آور به سمت فلسطینیان و منازل آنها کردند.

پلیس رژیم صهیونیستی صبح امروز همچنین سه تن از کارکنان اداره اوقاف اسلامی از میان آنها دو نگهبان را طی انجام فعالیتشان در مسجدالاقصی بازداشت کرد.

اداره اوقاف اسلامی اعلام کرد که نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی به سمت یکی از نگهبانان مصلای قبة الصخره در مسجدالاقصی یورش بردند و تمامی دروازه‌های آن را محاصره کردند.

این اداره همچنین اعلام کرد، نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی تهدید به یورش به این مصلا به خاطر بازداشت این نگهبان کرده و بسیاری از نیروهایش را فراخوانده بود. آنها "لؤی أبو السعد" نگهبان مسجدالاقصی را پس از محاصره آن بازداشت و وی را به منظور انجام تحقیق و بازجویی به یکی از مراکز پلیس در شهر قدس بردند.

صبح امروز همچنین پلیس رژیم اشغالگر اقدام به بازداشت "خلیل الترهونی" نگهبان مسجدالاقصی و "رائد زغیر" کارمند اداره اوقاف اسلامی در اثنای انجام فعالیت خود در این مسجد کردند.

در همین رابطه، نیروهای پلیس و سرویس اطلاعات رژیم صهیونیستی به منزل "ناجح بیرات"، معاون مدیرکل اداره اوقاف اسلامی در کوه "المکبر" یورش بردند.

بکیرات پیشتر در نزدیکی دروازه الاسباط بازداشت شده بود؛ اما وی را به شرط دور ماندنش از مسجدالاقصی و کرانه باختری آزاد کرده بودند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها