کد خبر: 677016
تاریخ انتشار :

عضو هیأت رئیسه مجلس: پاسخ دهید که در سازمان بازرسی چند خودرو گرفتید

اکو ایران: عضو هیأت رئیسه مجلس در واکنش به اظهارات نماینده ویژه رئیس‌جمهور درباره تأیید واگذاری خودرو به نمایندگان گفته است: چرا درویشیان پاسخ نمی‌دهد وقتی در سازمان بازرسی بود چند ماشین دریافت کردند؟ ما نسبت به این امر اطلاعات داریم؛ اما او در این خصوص سکوت کرده است.

عضو هیأت رئیسه مجلس: پاسخ دهید که در سازمان بازرسی چند خودرو گرفتید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش اکوایران، علیرضا سلیمی، نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس، به تایید واگذاری رانتی خودرو به برخی نمایندگان مجلس توسط نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امر مبارزه با فساد واکنش نشان داد و گفت: وی تحت تاثیر برخی از حرف‌ها قرار دارد یا درصدد حاشیه‌سازی است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند مسئولان باید از حاشیه‌سازی پرهیز کنند لذا درویشیان باید مدارک و اسناد مربوطه را به هیات رئیسه مجلس، کمیسیون اصل 90 و همچنین هیات نظارت بر رفتار نمایندگان ارائه دهد زیرا مرجع رسیدگی به چنین موضوعاتی مشخص است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه اظهارات نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امر مبارزه با فساد، بلوف سیاسی در راستای تخریب قوه مقننه است، خاطرنشان کرد: بدون شک نمایندگان مجلس این موضوع را به صورت ویژه بررسی خواهند کرد؛ باید اذعان کرد تاسف‌آور است که وی به عنوان نماینده ویژه در امر مبارزه با فساد چنین اقدامی را انجام داده است.

سلیمی به خانه ملت گفت: چرا درویشیان پاسخ نمی‌دهد وقتی در سازمان بازرسی بود چند ماشین دریافت کردند؟ در حالی که ما نسبت به این امر اطلاعات داریم. وی در این خصوص سکوت کرده است. باید عنوان شود که چه تعداد از دولتمردان یا مسئولان نیز چنین اقدامی را انجام داده‌اند، لذا مجلس این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

وی با بیان اینکه اظهارات درویشیان جو کاملا تبلیغاتی علیه قوه مقننه است، گفت: وی باید سریع‌تر اسناد و مدارکش را ارائه کند و اگر اسنادی وجود نداشته باشد ما نیز این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب بر ایجاد وحدت و همدلی بین قوا و پرهیز از حاشیه‌سازی تاکید کردند اما درویشیان خلاف این امر اقدام کرده که نشان می‌دهد وی ظرفیت قرار گرفتن در این جایگاه را ندارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها