کد خبر: 683673
تاریخ انتشار :

بیش از نیمی از بیمارستان‌های آلمان در وضعیت اضطراری مالی قرار دارند

نتایج یک بررسی نشان می‌دهد که وضعیت مالی بسیاری از بیمارستان‌ها در آلمان وخیم است و بیش از نیمی از آن‌ها در وضعیت اضطراری مالی قرمز قرار دارند.

بیش از نیمی از بیمارستان‌های آلمان در وضعیت اضطراری مالی قرار دارند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه "تاگس اشپیگل"، بسیاری از بیمارستان‌ها در آلمان نیازمند هستند و در شرایط اضطراری قرار دارند. آمار قرمز هشدار و کمبود کارکنان، مشخصه زندگی روزمره این بیمارستان‌ها است. یک نظرسنجی جدید امید کمی به ما می دهد.

بر اساس یک بررسی بیمارستانی جدید، وضعیت مالی بسیاری از بیمارستان های آلمان وخیم است. بر اساس نظرسنجی که روز سه شنبه توسط رولاند برگر، موسسه مشاور مدیریت مونیخ در طبقات اجرایی 600 کلینیک بزرگ منتشر شد، بیش از نیمی از بیمارستان ها در آلمان در وضعیت قرمز قرار دارند.

بر این اساس به ویژه وضعیت بیمارستان های دولتی در این کشور دشوار است و تقریباً دو سوم - 63 درصد - آن ها در شرایط خسارت و ضرر قرار دارند.

علاوه بر این، مدیران عامل و مدیران پزشکی مورد بررسی توسط رولاند برگر انتظار دارند موجی از تعطیلی‌ها و ورشکستگی‌ها در چند سال آینده رخ دهد. 51 درصد انتظار دارند که از 1900 بیمارستان فعلی، حداکثر 1250 بیمارستان باقی بماند که این حدود یک سوم کمتر از امروز خواهد بود. دلیل اصلی که مدیران بیمارستان نام بردند، افزایش درمان سرپایی به جای درمان مرسوم قبلی - و از نظر مالی سودآورتر - بستری بود. تنها تعداد کمی از اصلاحات بیمارستانی برنامه ریزی شده دولت فدرال بهبود وضعیت مالی برای بیمارستان ها را پیش بینی می کند.

بر اساس این نظرسنجی، بسیاری از مدیران بیمارستان ها کمبود نیروی ماهر را مشکل اصلی می دانند. به گفته "رولاند برگر"، موج مورد انتظار تعطیلی ها می تواند منجر به کاهش جزئی وضعیت کمبود پرسنل شود، زیرا کارکنان پس از آن آزاد می شوند.

با توجه به تثبیت شتابان در بازار بیمارستانی، مشاوران مدیریت تصور می کنند که بیمارستان های بیشتری نیز در چند سال آینده ادغام خواهند شد. . Janes Grotelüschen، یکی از نویسندگان این بررسی در این باره گفت: ما به اپراتورهای بیمارستانی توصیه می کنیم با سایر ارائه دهندگان خدمات همکاری کنند تا از هم افزایی استفاده کنند و سودآورتر فعالیت کنند. این همچنین شامل گسترش مراقبت های سرپایی می شود.

علاوه بر آن طبق این نظرسنجی، دیجیتالی شدن نقش مهمی را در زندگی روزمره بیمارستانی ایفا خواهد کرد: اکثر مدیران بیمارستانی که مورد بررسی قرار گرفتند، بیشترین اهمیت را به گسترش پزشکی از راه دور و به دنبال آن هوش مصنوعی می‌دهند. بنابراین دومی می تواند برای کادر پزشکی هم در تشخیص تصویر و هم در تصمیم گیری های پزشکی مفید باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها