کد خبر: 685736
تاریخ انتشار :

پیام هشدار شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین به رژیم صهیونیستی

گروه مقاومت گردان‌های جنین وابسته به سرا یا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین طی بیانیه‌ای جمعه شب به رژیم صهیونیستی هشدار داد.

پیام هشدار شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین به رژیم صهیونیستی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش مشرق، گردان‌های جنین وابسته به گروهان‌های قدس در بیانیه‌ای که در جریان نمایشگاه بزرگداشت شهدای جنگ «بأس جنین» (خشم جنین) صادر شد، اعلام کرد: این جنگ معادلات بازدارندگی در برابر ارتش رژیم صهیونیستی را ثابت کرد و هرگونه ورود نیروهای این رژیم به جنین هزینه زیادی برای نظامیان و تجهیزات و حتی هواپیماهای جنگی آنان به دنبال خواهد داشت.

وبگاه «روسیا الیوم» شامگاه جمعه گزارش داد که این گروه فلسطینی در بیانیه خود اعلام کرد که نبرد قهرمانانه بأس جنین قلدری اشغالگران صهیونیست را درهم شکست.

گردان جنین در این بیانیه به رژیم اشغالگر قدس نسبت به اقدام هرگونه حماقت هشدار داد.

این گروه همچنین تهدید کرد که به هرگونه اهانت به اسرای فلسطینی دربند زندان‌های صهیونیستی پاسخ خواهد داد.

این در حالی است که اداره اطلاع رسانی اسرای فلسطینی روز پنج شنبه اعلام کرد که حدود ۱۰۰۰ اسیر فلسطینی دربند زندان‌های رژیم صهیونیستی در اعتراض به تخلفات و تجاوزات اداره زندان‌های این رژیم، اعتصاب غذای خود را آغاز کردند.

از زمان روی کار آمدن کابینه ائتلافی راست افراطی «بنیامین نتانیاهو» و وزیران تندرویی چون «بن گویر» شرایط اسیران فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی وخیم‌تر شده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها