کد خبر: 690515
تاریخ انتشار :

اسرائیل انتقام طوفان الاقصی را از اسرای فلسطینی می‌گیرد

صد آنلاین | رژیم صهیونیستی از زمان آغاز نبرد «طوفان الاقصی» بر شدت اقدامات خودسرانه و تنبیهی علیه اسرای فلسطینی افزوده است.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش صد آنلاین ، باشگاه اسیر فلسطینی تصریح کرد مقامات اشغالگر صهیونیستی از زمان آغاز نبرد «طوفان الاقصی» همسو با اقدامات خودسرانه و تنبیهی علیه اسرای فلسطینی، به دستور ارتش، آب و برق بیش از پنج هزار اسیر فلسطینی را قطع کرده‌اند.

روزنامه یدیعوت آحارانوت نیز با انتشار گزارشی در این خصوص تایید کرد که به دستور «کاتی بری» از افسران عالی‌رتبه شاباک و کمیسر امور زندان‌های اسرائیلی، برق کلیه اسرای فلسطینی قطع شده است و هدف از آن، جلوگیری از برقراری تماس زندانیان امنیتی با دنیای بیرون از طریق تلفن‌های همراه قاچاقی و مخفی در بندهای مختلف است. زیرا با قطع شدن برق، آن‌ها قادر به شارژ مجدد تلفن‌های همراه نخواهند بود. 

 

باشگاه اسیر فلسطینی، روز گذشته نیز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی، تدابیر انتقام‌جویانه‌ای که در چارچوب مجازات جمعی اسرای فلسطینی می‌گنجد، علیه این اسرا به بهانه عملیات «طوفان الاقصی» که از شنبه پیش (۷ اکتبر) علیه رژیم صهیونیستی آغاز شده، اتخاذ کرده است. 

بر اساس این گزارش، حبس همه اسرای فلسطینی در سلول‌هایشان و ممنوعیت رفتن آن‌ها به حیاط‌، ممنوعیت تماشای تلویزیون، افزایش پارازیت، توقف ملاقات، لغو بازدیدهای مقرر در هفته جاری، قطع دوره‌ای آب و برق، خارج کردن مواد غذایی موجود در بخش‌ اسرا، محرومیت اسرای بیمار از انتقال به درمانگاه، تهدید مستقیم اسرای جنبش مقاومت اسلامی (حماس) و جهاد اسلامی، یورش نیروهای سرکوب به زندان‌های «دامون»، «النقب»، «عوفر» و «مجدو»، انزوای برخی اسرا و انتقال آنها به سلول‌های انفرادی، انتقال دسته جمعی اسرای غزه از زندان النقب به زندان نفحه از جمله اقدامات تنبیهی رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی در بند این رژیم است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها