کد خبر: 691056
تاریخ انتشار :

واکنش جهاد اسلامی به دروغ‌پردازی اشغالگران: رژیم غاصب در صدد یافتن توجیه برای بمباران سایر بیمارستان‌هاست

جنبش جهاد اسلامی در بیانیه‌ای ضمن رد همه اتهامات واهی و دروغین رژیم اشغالگر علیه این جنبش تاکید کرد که این دروغ‌های صهیونیست‌ها مسئله جدیدی نیست و آنها در تلاش برای فرار از مسئولیت جنایت بزرگی هستند که در بیمارستان المعمدانی غزه مرتکب شدند.

واکنش جهاد اسلامی به دروغ‌پردازی اشغالگران: رژیم غاصب در صدد یافتن توجیه برای بمباران سایر بیمارستان‌هاست
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای در واکنش به اتهامات واهی اشغالگران علیه این جنبش اعلام کرد، دشمن صهیونیستی طبق معمول در تلاش برای فرار از مسئولیت خود در جنایت وحشیانه‌ای است که در بیمارستان المعمدانی غزه مرتکب شد و سعی دارد انگشت اتهام را به سمت جنبش جهاد اسلامی نشانه بگیرد.

جهاد اسلامی در بیانیه‌ای مطبوعاتی تاکید کرد، اتهامات دشمن اشغالگر کاملا دروغ و بی‌اساس بوده و جهاد اسلامی نیز همانند سایر گروه‌های مقاومت فلسطین در غزه از اماکن مذهبی و عمومی به ویژه بیمارستان‌ها هرگز به عنوان مراکز نظامی یا انبار سلاح و سکوی پرتاب موشک‌ها استفاده نمی‌کند و همه اتهاماتی که اشغالگران در این زمینه به ما وارد می‌کنند اساسا دروغ است.

این جنبش افزود، دشمن برای توجیه جنایت وحشیانه خود در بمباران مراکز عمومی به ویژه بیمارستان‌ها چنین دروغ‌هایی را تکرار می‌کند تا از مسئولیت خود در جنایتی که در بیمارستان المعمدانی مرتکب شد فرار کرده و نیز توجیهی برای جنایات بعدی و هدف قرار دادن بیمارستان‌های دیگر داشته باشد.

در ادامه بیانیه جنبش جهاد اسلامی آمده است که اشغالگران همچنان تهدید به بمباران بیمارستان‌های غزه می‌کند و این درحالی است که جامعه جهانی هیچ حرکتی از خود نشان نمی‌دهد. روایات ضد و نقیضی که دشمن از خود ارائه می‌دهد، دروغ بودن این روایات را فاش می‌کند و آنچه که برخی رسانه‌ها در صدد انتشار و ترویج آن هستند کاملا دروغ و ساختگی است. «لئور بن دور» سخنگوی وزارت خارجه رژیم اشغالگر در اتهاماتی واهی و دروغین مدعی شده بود که سلاح‌ها و مواد منفجره در بیمارستان المعمدانی انبار شده و بعد از پرتاب چند موشک به اطراف بیمارستان، انفجار بزرگی رخ داد!

بیشتر بخوانید

دولت فلسطین در غزه: بمباران بیمارستان المعمدانی جنایت قرن است/ بیمارستان‌ها تا چند ساعت دیگر از کار می‌افتند

روایت مسئولان بهداشت غزه از تصاویر آخرالزمانی در بیمارستان المعمدانی/ فریبکاری صهیونیست‌ها قبل از بمباران بیمارستان

جهاد اسلامی تاکید کرد، حضور تعداد زیادی از خبرنگاران میدانی، شاهدان عینی و فیلم‌هایی که از لحظه بمباران بیمارستان، وزن کلاهک انفجاری، زاویه سقوط بمب و میزان تخریب آن که همگی مستند شده صراحتا تایید می‌کند اتفاقی که در بیمارستان المعمدانی رخ داد یک عملیات بمبارانِ از پیش‌ برنامه ریزی شده بود که توسط یک جنگنده انجام شد؛ دقیقا مشابه سایر عملیات‌های بمبارانی که منازل مسکونی غزه را هدف قرار می‌دهد.

این جنبش تصریح کرد، تلاش های دشمن برای فرار از مسئولیت خود در قبال جنایات از پیش برنامه ریزی شده جدید نیست و مشابه ادعاهایی است که برای فرار از مسئولیت جنایت ترور شیرین ابوعاقله، خبرنگار الجزیره و هدف قرار دادن کودکان در اردوگاه جبالیا در جریان نبرد وحدت میادین مطرح کرد.

جنبش جهاد اسلامی در پایان از مطبوعات و رسانه‌ها خواست در دام کمپین‌های فریبکارانه دشمن نیفتاده و راه را برای ترویج دروغ‌های اشغالگران باز نکنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها