کد خبر: 694112
تاریخ انتشار :

۸۰ شهید در خان یونس ۳۱شهید در مرکز غزه

منابع خبری از بمباران عمدی مناطق مسکونی شلوغ در غزه توسط رژیم صهیونیستی و شهادت ۸۰ غیرنظامی در خان یونس طی ساعات گذشته خبر دادند.

۸۰ شهید در خان یونس ۳۱شهید در مرکز غزه
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش مشرق، طی ساعات گذشته در جریان حملات رژیم صهیونیستی، ۸۰ فلسطینی در خانیونس به شهادت رسیدند.

یک منبع پزشکی در گفت‌وگو با الجزیره نیز اعلام کرد که در حملات هوایی شب گذشته رژیم صهیونیستی به منازل مسکونی در مرکز غزه، ۳۱غیرنظامی به شهادت رسیدند.

صبح امروز نیز رژیم صهیونیستی با حمله به مجتمع‌های مسکونی در محله «تل‌الزعتر» واقع در شمال غزه ده‌ها نفر را به شهادت رساند و عده ای هم مجروح شدند و جستجو برای یافتن قربانیان و مجروحان همچنان ادامه دارد.

از سوی دیگر، دفتر اطلاع‌رسانی دولت فلسطین در غزه در گفت‌وگو با العربی اعلام کرد که تیراندازی‌های گسترده‌ای در محوطه بیمارستان المعمدانی انجام شده است.

این دفتر اعلام کرد: رژیم صهیونیستی به طورعامدانه مناطق پرجمعیت ‌و مسکونی را هدف قرار می‌دهد تا فلسطینی‌ها را مجبور به مهاجرت کند. رژیم صهیونیستی تمام قوانین و استانداردهای بین‌المللی را زیرپا گذاشته است.

دفتر اطلاع رسانی غزه تاکید کرد: درگیری‌ها به ورودی بیمارستان المعمدانی رسیده است.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی فلسطین در نوار غزه روز گذشته نیز اعلام کرد که بر اثر تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه(طی ۴۳ روز گذشته)، ۱۲ هزار و ۳۰۰ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند که در بین آنها، پنج هزار کودک و ۳۳۰۰ زن وجود دارد.

بنابر این گزارش، شمار زخمی‌های تجاوز ۴۳ روزه رژیم اشغالگر صهیونیستی به غزه نیز به ۳۰ هزار نفر رسیده که بیشر آنها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها