کد خبر: 696278
تاریخ انتشار :

افزایش آمار شهدای بمباران مناطق مسکونی در نوار غزه

گزارش‌های رسانه‌ای از افزایش آمار شهدای فلسطینی در جریان بمباران مناطق مسکونی در نوار غزه حکایت دارند.

افزایش آمار شهدای بمباران مناطق مسکونی در نوار غزه
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش مشرق، بررسی آخرین آمار شهدا و زخمی‌ها در نوار غزه در پی تشدید حملات وحشیانه جنگنده‌ها و توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه این باریکه از افزایش این تعداد حکایت دارد.

شبکه الجزیره گزارش داد که حملات ارتش رژیم صهیونیستی طی روز جمعه علیه مناطق مختلف نوار غزه دست کم ۳۰۰ شهید برجای گذاشت که باعث شده آمار شهدای فلسطینی به بیش از ۱۷ هزار و ۵۰۰ تن برسد.

در جریان این حملات تاکنون بیش از ۴۶ هزار فلسطینی زخمی شده اند.

آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (آنروا) روز گذشته اعلام کرد که بیش از ۸۵ درصد جعیت نوار غزه از آغاز حملات رژیم صهیونیستی علیه این باریکه، آواره شده‌اند و بیشتر آنها چند بار آوارگی را تجربه کرده‌اند. آنروا همچنین هشدار داد که وضعیت غزه در حال رسیدن به نقطه بی‌بازگشت است.

در همین راستا، «فیلیپه لازارینی» کمیسیونر عمومی آنروا خواستار تخصیصبودجه بیشتر برای غزه شد و دراین‌باره اعلام کرد که «کشورهای جهان باید اراده سیاسی برای پایان دادن به این تراژدی پیدا کنند. ناتوانی در اقدام و توقف قتل‌عام اعتبار ما را به عنوان نمایندگان جامعه بین المللی برای همیشه خدشه دار خواهد کرد و به چرخه‌های بی پایان خشونت دامن خواهد زد که به تدریج همه را فراخواهد گرفت».

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها