کد خبر: 699474
تاریخ انتشار :

مقام حزب‌الله: روش نخ‌نما شده ترور برای صهیونیست‌ها نتیجه عکس دارد/ هیچ یک از جنایات دشمن مانع مقاومت نخواهد شد

معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله با اشاره به اینکه دشمن صهیونیستی-آمریکایی بعد از شکست در برابر مقاومت به روش نخ‌نما شده ترور روی آورده است تاکید کرد این جنایات صهیونیست‌ها نتیجه عکس داشته و موجب قوی‌تر شدن اراده مقاومت می‌شود.

مقام حزب‌الله: روش نخ‌نما شده ترور برای صهیونیست‌ها نتیجه عکس دارد/ هیچ یک از جنایات دشمن مانع مقاومت نخواهد شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، شیخ «علی دعموش» معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان طی سخنانی به آخرین تحولات منطقه اشاره کرده و گفت، کشتارها و جنایات انجام شده توسط دشمنان در غزه تا لبنان و ایران و عملیات‌های تروریستی بزدلانه دشمن برای ترور رهبران و فرماندهان مقاومت در لبنان و عراق، در چارچوب تلاش‌های دشمن برای جبران شکست‌ها و ناتوانی آن در برابر مقاومت و پایداری و ثبات مردم غزه است.

شیخ دعموش در خطبه‌های نماز جمعه اعلام کرد، این جنایات همچنین به خاطر آن است که دشمن متوجه شده جنبش‌های مقاومت در لبنان و عراق و یمن تصمیم قاطع خود را برای ادامه عملیات‌ها در حمایت از غزه و یاری دادن به ملت فلسطین گرفته‌اند. اما ما تاکید می‌کنیم که هیچ یک از این جنایات و یا تهدیدات و ائتلاف‌های خصمانه دشمن هرگز گروه‌ها و جنبش‌های مختلف مقاومت را از انجام وظیفه دینی و اخلاقی و انسانی آنها در برابر ملت مظلوم فلسطین که مورد تجاوز رژیم وحشی اسرائیل و آمریکا قرار گرفته‌اند، باز نمی‌دارد.

وی افزود، ملت فلسطین در راه سرزمین خود و در راه قدس شهدای زیادی را تقدیم کرده‌اند و بسیاری از رهبران فلسطین در این راه به شهادت رسیده‌اند اما شهادت آنها همواره موجب گسترش مقاومت و افزایش محبوبیت و جایگاه آن در میان مردم فلسطین شده است. دشمن با ترور رهبران و فرماندهان مقاومت به دنبال ضربه زدن به مقاومت و جایگاه آن در میان مردم است اما نتیجه کاملا برعکس بود و همه این جنایات دشمن موجب افزایش محبوبیت مقاومت از جمله در غزه و کرانه باختری و کل فلسطین شده است.

بیشتر بخوانید

مقام حزب‌الله: طوفان الاقصی پاسخی به جنایات 75 ساله صهیونیست‌ها بود/ نابودی سرنوشت قطعی اسرائیل است

حزب‌الله: جنایت دشمن صهیونیستی در ترور شهید العاروری بدون پاسخ نخواهد ماند/ دستانمان روی ماشه است

مقام حزب‌الله: طوفان الاقصی همه ابزارهای قدرت و حمایتی اسرائیل را نابود کرد

این مقام حزب‌الله تاکید کرد، خون این شهدا روحیه مقاومت را در میان ملت‌های منطقه بیش از قبل تقویت و آنها را به گزینه مقاومت و ادامه راه آن متعهدتر می‌کند. عملیات‌های تروری که رژیم اشغالگر صهیونیستی انجام داده نه می‌تواند تصویری از پیروزی برای این رژیم ترسیم کند و نه افکار عمومی صهیونیست‌ها را نسبت به شکست بزرگی که ارتش اشغالگر در غزه متحمل شده تغییر ‌دهد و نه بحران‌هایی که جنگ غزه در جامعه داخلی صهیونیستی به وجود آورده از جمله هزینه‌های جنگ و فروپاشی اقتصاد و ... را کم می‌کند.

شیخ دعموش ادامه داد، رژیم صهیونیستی هرگز نمی‌تواند تصویر تخریب شده خود در نبرد طوفان الاقصی را ترمیم کند و روش نخ‌نما شده ترورها بارها توسط دشمن صهیونیستی آزمایش شده و هیچ نتیجه‌ای نداشته و نه تنها منجر به توقف مقاومت نشد؛ بلکه خون رهبران و فرماندهانِ شهید مقاومت همیشه راه آنها را زنده نگه می‌دارد و رزمندگان مقاومت مصمم‌تر و محکم‌تر از همیشه برای مقابله با دشمن و دفاع از آرمان خود در میدان حضور دارند.

وی در پایان تاکید کرد، دشمن اشغالگر می‌خواست با حمله تروریستی به ضاحیه بیروت و ترور شهید «صالح العاروری» معادلات را تغییر داده و واقعیت‌های جدیدی تحمیل کند اما این اتفاق هرگز رخ نمی‌دهد؛ زیرا مقاومت هرگز اجازه شکسته شدن معادلات را نخواهد داد و هیچ چیز نمی‌تواند مقاومت را از انجام وظیفه خود در مقابله با دشمن و حمایت از مظلومان بازدارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها