کد خبر: 702453
تاریخ انتشار :

تداوم حمله‌های رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف نوار غزه

حمله‌های توپخانه‌ای و هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف نوار غزه همچنان ادامه دارد.

تداوم حمله‌های رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف نوار غزه
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی به حمله‌های وحشیانه خود به منطقه‌های مختلف نوار غزه ادامه می‌دهد.

در نتیجه حمله جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به یک خانه در منطقه «الحکر» واقع در «دیرالبلح» در مرکز نوار غزه ۴ فلسطینی به شهادت رسیدند و چندین نفر دیگر نیز زخمی شدند.

تک‌تیراندازان ارتش رژیم صهیونیستی با هدف قراردادن یکی از مدرسه‌های وابسته به آژانس آنروا سازمان ملل متحد یک فلسطینی دیگر را به شهادت رساندند و چندین نفر دیگر را نیز زخمی کردند.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که پیکر ۱۷ شهید فلسطینیِ حمله‌های بی‌امان ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف شهر خان‌یونس به بیمارستان‌های این شهر منتقل شده است.

جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی به سوی خانه‌های شهروندان فلسطینی در پیرامون مجتمع درمانی «ناصر» در خان‌یونس آتش گشودند.

همچنین جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی ۲ مدرسه «قندیله» و «حیات» در اردوگاه خان‌یونس را که محل اسکان صدها آواره فلسطینی هستند محاصره کرده‌اند.

هلال احمر فلسطین گزارش داد که نظامیان اشغالگر ارتش رژیم صهیونیستی رییس و مدیر اداری بیمارستان «امل» خان‌یونس وابسته به جمعیت هلال احمر فلسطین را بازداشت و به محل نامشخصی منتقل کرده‌اند.

همچنین جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی جنوب شهر غزه را بمباران کردند.

کمی پیش‌تر نیز وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ کشتار و جنایت دیگر را در نوار غزه مرتکب شده است. بنا بر بیانیه وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، در حمله‌های رژیم صهیونیستی در شبانه‌روز گذشته به نوار غزه ۱۱۳ نفر شهید و ۲۰۵ نفر دیگر زخمی شدند. همچنین بر اساس این بیانیه از آغاز حمله‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون ۲۷۴۷۸ نفر شهید شده‌اند و شمار زخمی‌های این حمله‌ها نیز به ۶۶۸۳۵ نفر افزایش یافته است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها