کد خبر: 702554
تاریخ انتشار :

تهاجم آمریکا به معنی واقعی کلمه شر مطلق است

رهبر جنبش انصار الله یمن در سخنانی به بررسی مسایل مختلف منطقه و جهان و اقدامات آمریکا علیه جهان اسلام پرداخت و تهاجم آمریکا به مسلمانان را شر مطلق توصیف کرد.

تهاجم آمریکا به معنی واقعی کلمه شر مطلق است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش مشرق به نقل از المسیره، عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن به مناسبت بیستمین سالگرد شهادت حسین بن بدرالدین الحوثی به سخنرانی پرداخت و علاوه بر سخنرانی پیرامون این روز مسایل مختلف منطقه و جهان را مورد بررسی قرار داد.

الحوثی گفت: رخ‌دادهای ۱۱ سپتامبر ساخته صهیونیست‌ها بود تا دستاویزی برای تسلط مستقیم بر مسلمانان، گرفتن هویت از آن‌ها و اشغال کشورهایشان باشد.

وی با اشاره به تلاش آمریکا در سال‌های گذشته برای تسلط نظامی، اقتصادی، امنیتی، سیاسی، اندیشگانی و فرهنگی بر جهان اسلام افزود: آمریکا تلاش کرد با مسلط‌نمودن تکفیری‌ها بر ملت‌ها و گسترش انواع جنایت و کاشتن تخم فتنه میان مسلمانان، کنترل امنیتی آنان را به دست بگیرد.

الحوثی افزود: آمریکا تلاش کرد که دستگاه‌های امنیتی را به ابزارهای سرکوبی مبدل کند که فقط به دستور این کشور کار می‌کنند و همچنین تلاش کرد کنترل زندان‌ها را به دست بگیرد. تهاجم آمریکا به معنی واقعی کلمه شر مطلق است و منفعتی برای امت ما ندارد.

ابعاد سیطره آمریکا از نگاه عبدالملک الحوثی

عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به ابعاد سیطره آمریکا گفت: سیطره آمریکا ابعاد مختلفی دارد شامل؛ سیطره نظامی با پایگاه و ارتش ها انجام می شود.

وی تاکید کرد: سیطره اقتصادی که با دیکته کردن اقداماتی که مانع از هرگونه نهضت اقتصادی می شود و بحران آفرین است و در این نوع از سیطره آمریکا مانع از هرگونه تحول جدی در زمینه تولید می شود و منابع کشورها را به یغما می برد.

رهبر جنبش انصارالله یمن بیان کرد: یکی دیگر از ابعاد سیطره آمریکا، امنیتی است که با مسلط کردن تکفیری ها بر ملتها و فتنه افکنی رخ می دهد.

وی افزود: یکی دیگر از ابعاد سیطره، سیاسی است که با دامن زدن به کشمکش های سیاسی مانع از برقراری ثبات می شود.

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد: سیطره دیگر آمریکا فرهنگی است که اصول آموزشی و دینی را هدف قرار می دهد

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها