کد خبر: 703983
تاریخ انتشار :

چگونه انتخابات آمریکا بیمه درمانی میلیونها نفر را تهدید کند؟

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی امریکا نا مطلبی را درباره این موضوع منتشر کرد که، چگونه انتخابات 2024 ممکن است بیمه درمانی میلیونها نفر را تهدید کند :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

هر روز آمریکایی‌های بیشتری از طریق اوباماکر برای بیمه سلامت ثبت‌نام می‌کنند، اما با نزدیک شدن به انتخابات، نگرانی‌ها نیز افزایش می‌یابد. اگر ترامپ دور دوم ریاست جمهوری را به دست آورد، قول داده است این قانون را لغو کند و اگر جمهوری خواهان کنترل کنگره را به دست بگیرند، آن‌ها نیز ممکن است یارانه‌هایی را که باعث مقرون به صرفه شدن آن می‌شود، حذف کنند.

در این انتخابات، سهم مراقبت‌های بهداشتی با توجه به بالا رفتن هزینه‌ها، بسیار زیاد است. جای تعجب است که نیمی از آمریکایی‌ها موافق گسترش اوباماکر هستند، در حالی که تنها یک سوم طرفدار کاهش یا به طور کامل لغو آن هستند.

تعداد ثبت‌نام برای سال 2024 در حال حاضر از کل سال گذشته فراتر رفته است که تا حد زیادی به دلیل یارانه‌هایی است که به کاهش حق بیمه برای افرادی که با مشکلات مالی روبرو هستند کمک می‌کند. به عنوان مثال، یک زوج 50 ساله که سالانه 70.000 دلار درآمد دارند، می‌توانند با استفاده از این یارانه‌ها، حق بیمه ماهانه خود را از 1333 دلار به 430 دلار کاهش دهند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها