کد خبر: 704396
تاریخ انتشار :

هنیه: اسرائیل و آمریکا با دسیسه سیاسی به مقاصد خود نخواهند رسید

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس امروز چهارشنبه گفت: صهیونیستها و آمریکا نخواهند توانست با دسیسه های سیاسی به مقاصد خود برسند.

هنیه: اسرائیل و آمریکا با دسیسه سیاسی به مقاصد خود نخواهند رسید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش مشرق، اسماعیل هنیه امروز چهارشنبه در پیامی تلویزیونی تصریح کرد: اشغالگران پلیدترین جنایت های کشتار و کوچاندن و اعدام های میدانی را که بشریت شناخته است، مرتکب می شوند.

وی افزود: ۷۰۰ هزار نفر از مردم دلاور ما همچنان ریشه در خاک خود در شمال نوار غزه دارند و آنجا هستند.

هنیه تصریح کرد: به صهیونیستها و همدست و شریک جرم آنها آمریکا تاکید می کنم که آنچه را در میدان نبرد نتوانستند تحمیل کنید، با دسیسه های سیاسی نخواهید توانست بدست بیاورند.

وی گفت: هرگونه نرمشی که ما در مذاکرات برای حفظ خون ملت خود و پایان دادن به رنج آنها در جنگ نسل کشی نشان می دهیم، همراه با آمادگی ما برای دفاع از ملت خود است.

هنیه افزود: این وظیفه ملت عربی و اسلامی و کشورهای پیرامون غزه است که برای شکستن توطئه گرسنه نگه داشتن مردم در شمال غزه پیشقدم شوند.

وی افزود: جهان به ویژه کشورهای عربی دوست باید با این دشمن مقابله کرده و با فشار به آن اجازه ندهند که به شهر رفح حمله کند.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: از مسلمانان و مردم خود می خواهیم که از روز اول ماه مبارک رمضان، محاصره مسجد الاقصی را بشکنند.

وی گفت: رژیم متوهم اسرائیل خیال می کند که با اقدامات خود علیه مسجدالاقصی می تواند محتوای طوفان الاقصی را از خود خالی کند.

رئیس دفتر سیاسی حماس ادامه داد: ارتش رژیم اسرائیل ماه ها در مقابل رزمندگان ما در میدان غزه درمانده شده و فقط موفق به قتل کودکان و زنان شده است .

وی افزود: ما بر ضرورت دستیابی به راههای ارسال کمک های پایدار بشرودستانه که غزه را از توطئه قحطی در امان نگه دارد، تاکید می کنیم.

هنیه اظهار داشت: مقاومت در زمانی عملیات طوفان الاقصی را اجرا کرد که دشمن خود را برای نابودی مساله فلسطین آماده می کرد.

وی بیان کرد: حداقل چیزی که ما در مسجد الاقصی و سایر اماکن مقدس می پذیریم، پایبندی به وضع موجود بر اساس قوانین بین المللی است.

هنیه اضافه کرد که عملیات طوفان الاقصی نماد مقاومت باقی خواهد ماند و فلسطینیان به هر شکل از مقاومت از مساجد، کلیساها و مقدسات خود دفاع خواهند کرد.

وی افزود: ما به نیروهای مقاومتِ حامی غزه چشم دوخته ایم تا انسجام خود را در نبرد برای الاقصی تقویت کنند زیرا غزه قطب نمای این محور است.

رئیس دفتر سیاسی حماس ادامه داد: افزایش حملات که در کرانه باختری شاهد هستیم، پایه و اساس طرح کوچاندن گسترده فلسطینیان را پایه گذاری می کند.

وی افزود: امروز باید با پول و سلاح از غزه حمایت کرد.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس همچنین از فلسطینیان ساکن در شهر قدس، کرانه باختری و مناطق اشغالی خواست که از روز اول ماه مبارک رمضان رهسپار مسجد الاقصی شوند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها