کد خبر: 549317
تاریخ انتشار :

درخواست یک نماینده از وزارت ارتباطات برای شناسایی کانال‌های بی‌هویت

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، حسین نیاز آذری در مورد تذکر خود به وزرای دادگستری، ارتباطات و کشور مبنی بر ضرورت برخورد با کانال‌های بی شناسنامه و تخلفات درفضای مجازی، گفت: کانال‌های تقلبی و بی هویت امنیت اخلاقی و سیاسی جامعه را در معرض تهدید قرار داده و نیاز است شناسایی و برخورد با مدیران آنها در دستور کار قرار گیرد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، افزود: این کانال‌ها اگر نقد منصفانه‌ای به مسئولان دارند می توانند ارائه کنند اما درست نیست که با نشر اکاذیب با آبروی مسئولان و مردم بازی و اخبار را متناسب با سلیقه خود تغییر و به مردم ارائه ‌کنند.

وی با تاکید بر ضرورت شناسایی کانال‌های بی‌شناسنامه و بی‌هویت از سوی وزارت ارتباطات، کشور و دادگستری، ادامه داد: متاسفانه برخی از فضای مجازی برای تخریب و تفرقه افکنی استفاده و ناامیدی را در جامعه تزریق می‌کنند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، افزود: هیچ فردی حق ندارد به صورت غیررسمی در فضای مجازی فعالیت کند و به صورت جدی می طلبد ساماندهی کانال‌های فعال در حوزه مجازی، فیلتر کانال‌های بی هویت و برخورد قاطع با مدیران آنها در دستور کار دستگاه‌های مربوطه قرار گیرد.

فضای مجازی باید به محلی برای رشد و پیشرفت کشور تبدیل شود

نیازآذری با تاکید بر اینکه از فضای مجازی می‌توان به بهترین شکل بهره برداری و و تهدیدها را تبدیل به فرصت کرد، گفت: فضای مجازی باید به محلی برای رشد و پیشرفت همه جانبه کشور و استان‌ها تبدیل شود نه محلی برای تخریب و نشر اکاذیب./

منبع: خانه ملت

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها