کد خبر: 619872
تاریخ انتشار :

ارتباط اینستاگرام و واتساپ صمیمی تر می‌شود

باشگاه خبرنگاران/ شبکه اجتماعی اینستاگرام قصد اضافه کردن تایید دو مرحله‌ای از طریق واتساپ را دارد.

ارتباط اینستاگرام و واتساپ صمیمی تر می‌شود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پلتفرم‌های  اینستاگرام   و واتساپ  متعلق به شرکت فیسبوک هستند. گزارش جدید حاکی از آن است که اینستاگرام اکنون ممکن است یکی از این ویژگی‌ها را برای  افزایش ایمنی  و معرفی  احراز هویت  دو مرحله‌ای با استفاده از واتساپ مورد آزمایش قرار دهد.

گزارشی از سوی WABetaInfo، وب سایتی که ویژگی‌های نسخه بتا WhatsApp را ردیابی می‌کند، چند تصویر منتشر کرده که نشان  می‌دهد  کاربران نسخه بتا با استفاده از WhatsApp امکان احراز هویت دو مرحله‌ای اینستاگرام را خواهند داشت. در عکس‌های صفحه، گزینه‌ای برای کاربر وجود دارد که WhatsApp را به عنوان رسانه‌ای برای دریافت کد عبور انتخاب کند.

احراز هویت دو مرحله‌ای یک ویژگی امنیتی است که به محافظت از حساب Instagram و رمز ورود کاربر کمک می‌کند. اگر کاربر احراز هویت دو مرحله‌ای را تنظیم کند، هنگامی که شخصی از طریق دستگاهی که برنامه تشخیص نمی‌دهد وارد حساب خود شود، از طرف وی اعلانی دریافت می‌شود یا کد ورود به سیستم ویژه‌ای را وارد می‌کند. اگر کاربر این احراز هویت دو مرحله‌ای را از طریق واتساپ انتخاب کند، کد عبور را در واتساپ به همراه پیامک دریافت می‌کند. این ویژگی جدید اختیاری خواهد بود.

استفاده از این گزینه جدید پس از معرفی پشتیبانی WhatsApp از چندین دستگاه برای یک حساب واحد در آینده می‌تواند مفید باشد. با استفاده از این ویژگی، کاربران اینستاگرام می‌توانند رمز عبور احراز هویت دو مرحله‌ای را در هر یک از دستگاه‌های دارای WhatsApp دریافت کنند و کاملاً به دستگاه اصلی اعتماد نخواهند کرد.

اخیراً سایت WABetaInfo عکس‌هایی از صفحه را منتشر کرده که به یکی از ویژگی‌های پشتیبانی از چندین دستگاه اشاره دارد. این وب سایت تصاویری از روند همگام سازی پیام‌ها بین دو دستگاه را به اشتراک گذاشت. در حال حاضر، حتی کاربران بتا نمی‌توانند از این ویژگی استفاده کنند، با این حال، این نکته حاکی از آن است که واتساپ به زودی برای راه اندازی بتا آماده می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها