کد خبر: 628074
تاریخ انتشار :

قیمت دلار امروز چقدر شد؟

در سومین روز هفته، دلار توانست به مرز ۲۶ هزار تومانی نزدیک‌تر شود.

قیمت دلار امروز چقدر شد؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش خوندنی آنلاین در سومین روز هفته،قیمت دلار توانست به مرز ۲۶ هزار تومانی نزدیک‌تر شود. روز دوشنبه، اسکناس آمریکایی ۲۲۰ تومان رشد را به ثبت رساند و به بهای ۲۵ هزار و ۹۲۰ تومان رسید.

در سومین روز هفته، دلار توانست به مرز ۲۶ هزار تومانی نزدیک‌تر شود. روز دوشنبه، اسکناس آمریکایی ۲۲۰ تومان رشد را به ثبت رساند و به بهای ۲۵ هزار و ۹۲۰ تومان رسید. به گفته فعالان، افزایش تقاضای حواله‌ای مهم‌ترین عاملی بود که زمینه‌ساز صعود قیمت دلار در بازار داخلی شد. دیروز نرخ حواله درهم نه تنها بالای مرز ۷ هزار تومانی باقی ماند که توانست تا نزدیک محدوده ۷ هزار و ۷۰ تومان جهش پیدا کند.

در حالی که برخی معامله‌گران افزایش قیمت درهم را عامل اصلی افزایش دلار دانسته بودند، دسته دیگری باور داشتند ‌نزول معنادار اونس طلا نقش اساسی در افزایش خریدهای ارزی داشت. دیروز اونس طلا در اواسط روز زیر محدوده هزار و ۷۵۰ دلار معامله شد و ریزش به زیر محدوده یاد شده موجب شد قیمت سکه تحت فشار بیشتری قرار بگیرد. از نگاه برخی فعالان، سکه‌بازان برای اینکه فشار را بر بازار خود کاهش دهند، وارد بازار ارز شدند و از طریق خرید دلار، ارزش ذاتی فلز گران‌بهای داخلی را بالا آوردند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها