کد خبر: 623730
تاریخ انتشار :

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو پنجم تیر ۱۴۰۰

قیمت دلار ظهر امروز شنبه پنجم تیرماه در بازار آزاد به ۲۴ هزار و ۵۵۰ تومان رسید. سکه امامی با قیمت ۱۰ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان به فروش رسید و هر گرم طلا ۱۸ عیار یک میلیون و ۴۹ هزار تومان قیمت خورد

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو پنجم تیر ۱۴۰۰
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

قیمت طلا صبح امروز شنبه پنجم تیرماه ۱۴۰۰ با وجود افزایش قیمت ارز، تغییری نداشت. در نخستین معاملات امروز ارزش هر گرم طلا ۱۸ عیار معادل یک میلیون و ۳۳ هزار تومان محاسبه شد.

قیمت طلا ظهر امروز رشد ۱۶ هزار تومانی داشت و در معاملات نیمروزی هر گرم طلا ۱۸ عیار یک میلیون و ۴۹ هزار تومان ارزش‌گذاری شد.   

قیمت سکه امروز

قیمت سکه طرح جدید قبل از ساعت ۱۱ صبح روی عدد ۱۰ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان ایستاد و نسبت به هفته قبل رشد ۱۴۰ هزار تومانی داشت. نیم سکه و ربع سکه نیز معاملات امروز را به ترتیب با افزایش ۳۰ و ۴۰ هزار تومانی آغاز کردند.

سکه طرح جدید (امامی) ساعت دو ظهر امروز ۱۰ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان قیمت خورد و نسبت به معاملات ابتدایی ۸۰ هزار تومان گران شد. نیم سکه و ربع سکه نیز هر کدام افزایش ۱۰ هزار تومانی را تجربه کردند.

قیمت ارز در بازار آزاد

قیمت دلار صبح امروز با رشد ۳۰۰ تومانی به ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان رسید. یورو هم علاوه بر افزایش ۳۴۵ تومانی، وارد کانال ۲۹ هزار تومان شد و ۲۹ هزار و ۲۴۵ تومان قیمت خورد.

قیمت دلار آزاد، حوالی ساعت ۱۴ امروز به ۲۴ هزار و ۵۵۰ تومان رسید و ۵۰ تومانِ دیگر گران شد. یورو هم با افزایش ۶۰ تومانی، ۲۹ هزار و ۳۰۵ تومان فروخته شد.

قیمت ارز در صرافی ملی

 بانک مرکزی نرخ دلار دولتی را همزمان با افزایش قیمت ارز در بازار آزاد، گران کرد. صرافی ملی ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه امروز اولین نرخ فروش دلار را ۲۳ هزار و ۹۷۴ تومان تعیین کرد. این رقم در مقایسه با هفته قبل ۱۳۰ تومان افزایش دارد.

قیمت دلار در صرافی ملی قبل از ساعت ۱۴ امروز به ۲۴ هزار و ۶۸ تومان رسید. بانک مرکزی با هدف نزدیک کردن نرخ دلار دولتی با بازار آزاد نرخ فروش این اسکناس را در صرافی های زیر نظر خود ۹۴ تومان افزایش داد. یورو هم ۲۸ هزار و ۵۸۲ تومان ارزش گذاری شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها