کد خبر: 628412
تاریخ انتشار :

شرکت توزیع نیروی برق، این کم لطفی‌ در حق مردم را باید جبران کند

نماینده‌ی ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: شرکت نیروی برق، این کم لطفی در حق مردم را جبران کند.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم روز جمعه، ۲۲ مرداد ماه در برنامه‌ی تلویزیونی پیام جمعه با اشاره به قطعی های اخیر برق تبریز اظهار کرد: علت کمبود برق هر چه که باشد نباید مردم دچار زحمت و اذیت شوند چرا که مردم ایران اسلامی و بویژه تبریز، مردمانی فداکار، صبور و نجیبی بوده که سزاوار این بی‌مهری و کم لطفی شرکت توزیع برق کشور نیستند.

وی با بیان اینکه نمایندگان استان باید دلیل قطعی های برق اخیر را پیگیری کنند، افزود: ادارات و نهادهایی که بعد از ظهر تعطیل هستند باید چراغ های نورپردازی و نورافکن های خود را خاموش کنند.

وی در بخش دیگر سخنان خود در رابطه با دولت جدید خاطرنشان کرد: اولین اولویت دولت مردمی باید رفع مشکلات اقتصادی از طریق تقویت تولید داخلی‌، وارد کردن مردم در میدان اقتصادی، ایجاد اشتغال برای جوانان‌، حفظ و تقویت ارزش پول ملّی‌ و حل مشکل گرانی‌ باشد.

نماینده‌ی ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به عکس منتشر شده در فضای مجازی گفت: سفیر جدید انگلیس که سابقه‌ی امنیتی نیز داشته باید به شدت تنبیه شود تا مراقب رفتار خود باشد.

وی ادامه داد: رفتار سفیر روسیه دور از انتظار بود که انتشار یک متن دو پهلو، این رفتار بی‌ادبانه را جبران نکرده و باید با صراحت ازملت ایران عذرخواهی کند.

وی در ارتباط با جنگ نرم یادآور شد: جنگ نرم احساسات را درگیر می‌کند تا مخاطبان در این شرایط، شایعات را راحت‌تر پذیرفته و امکان رفتارهای تکانشی بیشتری را داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم متذکر شد: پدران و مادرانی که حساسیت و همت لازم  نسبت به شناخت و تامین حقوق اساسی فرزندان خود در مقطع سرنوشت ساز دوران کودکی را ندارند، در دنیا و آخرت در برابر فرزندان خود شرمنده خواهند بود و باید خود را برای پاسخ گویی در محضر حق تعالی نسبت به خیانت در سرنوشت آنها آماده کنند.

وی در خصوص ماه محرم و روز عاشورا نیز بیان کرد: ماه محرم، بهترین فرصت برای بازخوانی و بازنگری در سبک زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی انسان بوده و فرهنگ عاشورا نیز بهترین ظرفیت برای تنظیم سبک زندگی انسان های حقیقت جو و حقیقت طلب است.

وی در پایان تاکید کرد: امر به معروف و نهی از منکر، شاه کلید بررسی قیام عاشورا و شاه بیت زندگی فردی و اجتماعی سیدالشهداء (ع) است‌.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها