کد خبر: 628822
تاریخ انتشار :

وعده وزیر پیشنهادی نفت برای گازرسانی به روستاهای صعب‌العبور و محروم

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از بررسی برنامه و صلاحیت وزیر پیشنهادی نفت در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

محمد خدابخشی  با اشاره به حضور وزیر پیشنهادی نفت در جلسه این کمیسیون گفت: اوجی در اولین نشست امروز صبح این کمیسیون حضور یافت و ضمن تشریح برنامه‌ها و رویکردهای خود به سوالات نمایندگان پاسخ داد.

وی افزود: اعضای کمیسیون بر توسعه CNGها، افزایش ظرفیت پالایشگاه‌ها، افزایش سرمایه‌گذاری مرتبط با نفت در داخل کشور، تعیین تکلیف میادین مشترک با کشورهای همجوار به جهت صیانت از حقوق ملت ایران و گازرسانی به روستاهای واقع در مناطق صعب‌العبور و محروم صرف نظر از هزینه هر انشعاب و ضرورت هدف گذاری کمی در برنامه ها تاکید کردند.

خدابخشی ادامه داد: اوجی نیز در این جلسه در تشریح سوابق و برنامه های خود به استفاده از مدیران کارآمد و فساد ستیز تاکید و این وعده را به نمایندگان داد که در مقابل فساد در این وزراتخانه بایستد و با تمام توان بر روی استفاده از پتانسیل بخش خصوصی، مکانیسم تهاتر، فروش نفت و ... تمرکز کند.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس اضافه کرد: وزیر پیشنهادی نفت همچنین در این نشست قول داد، تمام میادین مشترک نفتی و گازی ایران را تعیین تکلیف کند و در ادامه به دیگر ابهامات مطرح شده در کمیسیون پاسخ داد. در مجموع فضای کمیسیون برنامه و بودجه نسبت به سوابق و برنامه های اوجی مثبت بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها