کد خبر: 631229
تاریخ انتشار :

هیچ دستگاه اجرایی حق تعطیلی واحدهای تولیدی ندارد

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران گفت: استمرار فعالیت در واحدهای تولیدی هدف این کارگروه است و هیچ دستگاه اجرایی حق تعطیلی واحدهای تولیدی را ندارد.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، یداله صادقی اظهار داشت: واحدهای تولیدی که مشمول قانون رفع موانع تولید هستند جهت طرح مسائل و مشکلات خود از طریق سامانه بهین یاب که درگاه خدماتی وزارت صمت است و یا با مراجعه مستقیم به درگاه ستاد تسهیل، مشکلات و مسائل پیش روی تولید را اعلام کنند.

وی ادامه داد: پس از ثبت درخواست، مراتب در دستور کار این سازمان و در کارگروه تخصصی قرار گرفته و توافقات در اولین جلسه کارگروه اصلی که روزهای یکشنبه در محل استانداری برگزار می شود مطرح و تصمیمات آن ابلاغ می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران اضافه کرد: عمده مشکلات واحدهای که از این طریق طرح موضوع شده اند به نتیجه رسیده و برای جلوگیری از توقف تولید از همه ظرفیت های قانونی کارگروه و ستاد استفاده می کنیم.

به گزارش ایرنا، سامانه بهین یاب یکی از سامانه های محوری خدمات الکترونیکی در حوزه صنعت است که بیش از ۵۰ فرآیند مرتبط با صدور مجوزها، معافیت ها و ارائه خدمات مرتبط را به صورت الکترونیکی ارائه می دهد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها