کد خبر: 632825
تاریخ انتشار :

پارتیشن شیشه ای تکجداره+ مزایا و معایب

 پارتیشن شیشه ای تکجداره+ مزایا و معایب
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

یکی از بهترین و محبوب‌ترین نوع پارتیشن‌ها، پارتیشن شیشه‌ای می‌باشد و چه خوشمان بیاید و چه خوشمان نیاید پارتیشن شیشه‌ای بخش جدایی ناپذیر طراحی و دکوراسیون داخلی است. امروزه دیگر نمی‌توان محبوبیت پارتیشن‌های اداری شیشه ای را انکار کرد زیرا این پارتیشن ها نه تنها از نظر ظاهری مدرن و زیبا هستند، بلکه یک فضای کاری شیک با مزایای مختلف را در اختیار ما می‌گذارند.

اگر به پارتیشن اداری جدید برای دفتر خود نیاز دارید و می خواهید بدانید مزایای پارتیشن های شیشه ای برای شما چیست؟ با ما در این مقاله‌ی کوتاه همراه شوید تا با پارتیشن تکجداره شیشه‌ ای و مزایای آن بیشتر آشنا شوید.

 پارتیشن شیشه ای

پارتیشن های بدون چارچوب جدیدترین نوع دیوارهای پارتیشن شیشه ای تک جداره هستند که با زیبایی های بسیار زیادی سبب می‌شوند تا روحی تازه در محیطی که نصب شدند دمیده شود. این پارتیشن از نظر فاکتور‌های زیبایی شناختی بسیار زیبا و مناسب برای مکان‌های اداری خشک و بی روح می‌باشد. در این نوع پارتیشن، پروفیل‌ها عمدتا به صورت افقی نصب می شوند و برای اتصال شیشه ها به یکدیگر، نوارهای آب بندی پلی کربنات، چسب دو طرفه استفاده می‌شود تا این المان‌ها را هرچه بهتر و محکمتر در کنار یکدیگر نگه دارند. این ترکیبات به ویژه چسب های UV از انتقال صدا (تا 40 دسی بل) ، ورود گرد و غبار و از ورود و خروج انرژی سرمایش و گرمایش به محیط جلوگیری می کند.

پارتیشن شیشه ای بدون قاب انتظار شما را از هرچه بخواهید بر آورده می‌کند.

پارتیشن شیشه‌ای فریم‌لس از زیباترین‌ها در طراحی داخلی و دکوراسیون است و همانطور که از نامش معلوم است، این نوع پارتیشن با استفاده از پروفیل‌های آلومینیومی محدود، فضای بسیار کمی را در ساختار خود اشغال می کند. در نتیجه، برای استفاده کردن در فضاهای کوچک بسیار مناسب است. علاوه بر این، به دنبال استفاده از پارتیشن بدون قاب، پارتیشن بندی تعداد پروفایل ها را کاهش می دهد و با وضوح و شفافیت بیشتر دید بهتری را ارائه می دهد که این موضوع می‌تواند بسیار مهم و حیاتی باشد. زیرا در بخش هایی که فضا کمی تنگ و کوچک است شما می توانید با کمی خلاقیت نور و انرژی را در محیط به راحتی گسترش دهید. پارتیشن تک جداره از هر طرف با پروفیل آلومینیومی مهار می شود. در واقع طراحی این محصول به گونه ای است که قسمت هایی از شیشه با قطرهای مختلف فریم آلومینیومی پوشانده شده است و نحوه قرارگیری این قاب ها در پارتیشن تک جداره امکان ایجاد الگوها و طرح های مختلف آن را فراهم می کند. بر خلاف پارتیشن های بدون قاب که جلوه ای مدرن به فضای کار شما می دهند، پارتیشن های قاب دار هم برای محیط های مدرن و هم برای محیط های کلاسیک مناسب هستند. تنها کافی است با همکاران و کارشناسان ما در اداری نت همراه شوید تا شما را به بهترین شکل ممکن همراهی کنند. این نوع پارتیشن بندی به دلیل محافظت از یک قاب ضخیم، مقاومت بهتری نسبت به یک دیوار واحد دارد. از طرف دیگر، پارتیشن های تک جداره با قاب، عایق صوتی بهتری هستند که این مهم می تواند در بخش‌هایی که اصطلاحا به آنها اوپن آفیس گفته می شود کارایی بهتر و بیشتری داشته باشند.

مزایای پارتیشن های تک جداره

  • دست شما برای طراحی و همینطور ساخت انواع مختلفی از الگوها باز است.
  • این نوع پارتیشن در بازار برای همه سلیقه ها و محیط ها موجود است.
  • پارتیشن های شیشه‌ای سریع و آسان نصب می شوند.
  • فرآیند مونتاژ یک پارتیشن ساده به اندازه نصب آن سریع و بدون دردسر خواهد بود.
  • هزینه این نوع پارتیشن کمتر از دو جداره است.

معایب پارتیشن های تک جداره

  • به طور کلی، یکی از مهم ترین معایب پارتیشن شیشه‌ای تک جداره فقدان آنها در داشتن عایق بندی انرژی است. در مقابل، پارتیشن های دو جداره بهترین عایق صدا هستند. به همین دلیل، بهتر است از پارتیشن دو جداره برای اتاق نشیمن خصوصی یا اتاق کنفرانس استفاده کنید.
  • این پارتیشن‌ها به دلیل آنکه عایق مناسبی برای گرما و سرما نیستند در فصول گرم گرما را منتقل می‌کنند و در فصل‌های سرد سرما را!

ویژگی های پارتیشن تک شیشه ای

پارتیشن شیشه ای تکجداره ویژگی های خاص خود را دارد. همانطور که می دانید برای ساخت این پارتیشن معمولاً از یک صفحه شیشه‌ای با ضخامت هشت میلی متر تا ده میلی متر استفاده می‌شود. این نوع شیشه از استحکام بالایی برخوردار است و احتمال شکستن و آسیب رساندن در آن‌ها بسیار کم است. همچنین اگر شیشه آسیب ببیند و شکسته شود، با لبه های برنده تکه تکه نمی شود و حتی در بیشتر موارد، شیشه فرو نمی ریزد که این مورد می‌تواند در مکان های خیلی شلوغ بسیار مفید و همینطور از ویژگی های مناسب این پارتیشن‌ها باشد. یکی دیگر از استفاده‌های پارتیشن‌های شیشه‌ای، اتاق کنفرانس شیشه ای است که می تواند علاوه بر زیبایی، در مقابل صدا به صورت کاملا مطلوبی عمل کند.

قیمت پارتیشن شیشه ای

یکی از مهمترین مسائل برای هرگونه مصالح ساختمانی یا تجهیزات، مسئله هزینه است. در صورت نیاز به خرید و نصب این نوع پارتیشن، باید بدانید که قیمت پارتیشن های شیشه ای تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد که در ادامه به آنها پرداخته می شود.

  1. عرض و ارتفاع پارتیشن
  2. نوع شیشه مورد استفاده در پارتیشن های شیشه ای (شیشه ایمنی، شیشه لمینت، شیشه سندبلاست)
  3. ضخامت و تعداد دیوارهای شیشه ای استفاده شده (تک جداره، دو جداره)
  4. نوع پارتیشن (پارتیشن شیشه ای بدون قاب، پارتیشن شیشه ای با قاب)
  5. نوع سخت افزار مورد استفاده یا اتصالات مورد استفاده
  6. تعداد درها
  7. نوع پارتیشن

جمع بندی

پارتیشن شیشه ای نیز همانند هر پارتیشن دیگری دارای مزایا و معایب متعددی است که بهتر است پیش از خرید آن، ابتدا با شرکت های متخصص در این زمینه مشورت کنید.

شرکت اداری نت که فعال در زمینه نصب پارتیشن و تجهیز مبلمان اداری در ادارات و شرکت ها است یک مشاور خوب و رایگان در این زمینه برای همه مشتریان عزیز است تا بتوانند بهترین تصمیم را بگیرند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها