کد خبر: 638026
تاریخ انتشار :

کیف پول امن رابین‌کش

یک ویژگی ممتاز برای نگهداری ارزهای دیجیتال

​حتماً شما هم درباره اهمیت انتخاب کیف پول‌ها و نقش آن در امنیت دارایی‌های دیجیتال شنیده‌اید. بسیاری از افراد هنوز هم برای انتخاب والت ارزدیجیتال تردیدهایی دارند و همچنین خیلی از صرافی‌ها محل امنی برای نگه‌داشتن سرمایه نیست.

یک ویژگی ممتاز برای نگهداری ارزهای دیجیتال
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به همین علت با چالش‌های اعم از جابه‌جایی مداوم سرمایه بین صرافی و والت، کارمزد، صرف زمان و انرژی روبه‌رو می‌شویم، اما واقعاً بهترین راه‌حل چیست؟ برای تریدهای روزانه تا چه اندازه می‌توانیم روی کیف پول صرافی‌ها حساب کنیم؟

صرافی ارزدیجیتال رابین‌کش یکی از پویاترین پلتفرم‌های خریدوفروش رمزارز در ایران است که با ارائه کیف پولی امن و ویژگی‌های خاص به ما کمک می‌کند تا با خیالی آسوده به معامله‌گری در بازار کریپتوکارنسی بپردازیم.

رابین‌کش، پلتفرمی قابل‌اعتماد

صرافی رابین‌کش از سال ۱۳۹۵ با تیمی جوان و نخبه فعالیت خود را در زمینه بلاک‌چین و ارزهای دیجیتال آغاز کرد. این صرافی با گذشت زمان ویژگی‌ها و به‌روزرسانی‌های مختلفی به نمایش گذاشت. هرکدام از این ویژگی‌ها توانستند بخشی از نیاز مشتریان را برطرف کنند. نکته جذاب درباره رابین‌کش داشتن سه نوع بازار فعال است: بازار مستقیم، بازار اکسپرس و بازار برخط؛ که هرکدام با قواعد خاص خود کار می‌کنند.

همچنین شما می‌توانید بیش از ۶۰ رمزارز را در این صرافی معامله کنید. این یعنی پایان بسیاری از محدودیت‌هایی که کاربران ایرانی در بازار کریپتوکارنسی با آنها دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

یکی دیگر از ویژگی‌های چشمگیری که این صرافی را قابل‌اعتمادتر می‌کند، کیف پول اختصاصی است.

در ادامه بیشتر به این موضوع می‌پردازیم.

کیف پول اختصاصی صرافی، تضمین امنیت دارایی‌های دیجیتال

در پنجمین به‌روزرسانی که تیم صرافی رابین‌کش به انجام رساند، اعلام شد که کیف پول امن به ویژگی‌های چشمگیر این پلتفرم اضافه شده است. اما مهم‌ترین ویژگی‌های این کیف پول چیست؟

1462

تعویض آدرس کیف پول پس از هر واریز

هرکسی که در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کند به‌خوبی می‌داند که حفظ حریم خصوصی چقدر اهمیت دارد. رابین‌کش با ارائه این ویژگی کمک می‌کند تا آدرس کیف پول کاربران پس از انجام هر واریز به‌صورت خودکار تغییر کند.

عدم محدودیت در واریز

هر کیف پولی که در پلتفرم رابین‌کش پشتیبانی می‌شود امکان واریز بدون محدودیت را داراست.

هر حساب کاربری، یک آدرس ویژه

آدرس‌های فعال هر کیف پول جهت واریز ارزدیجیتال برای هر حساب کاربری متفاوت و کاملاً اختصاصی است.

ارائه بزرگ‌ترین پلتفرم برای پشتیبانی از شبکه‌های مختلف

می‌توان گفت رابین‌کش تنها صرافی ارزدیجیتال ایرانی است که تا این اندازه در پشتیبانی از شبکه‌های مختلف تنوع دارد. تعداد زیادی از کیف پول‌ها توسط این صرافی پشتیبانی می‌شوند که دست شما را برای انتخاب باز گذاشته است. این شبکه‌ها همچنان درحال‌توسعه و به‌روزرسانی هستند و در آینده به تعدادشان افزوده می‌شود.

برداشت خودکار و آنی

حتماً شما هم بارها درگیر صف‌های طولانی واریز و خصوصاً برداشت ریالی و ارزی شده‌اید. کیف پول امن رابین‌کش این مشکل را برای همیشه حل کرده است و تمام درخواست‌های شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

1463

برداشت تتر محافظت شده

همان‌طور که اشاره کردیم رابین‌کش در مسیر حفظ حریم خصوصی ارزهای دیجیتال گام‌های زیادی برداشته است. یکی از فعالیت‌های مهم این تیم ارائه امکان برداشت تتر محافظت شده است.

کاربرانی که با شرکت‌ها و صرافی‌های خارجی فعالیت دارند می‌توانند با خیال آسوده از این ویژگی استفاده کنند.

بهترین کیف پول ارزدیجیتال کدام است؟

از اهمیت ویژه کیف پول‌های ارزدیجیتال آگاه شدیم و دانستیم تا چه اندازه باید در انتخاب صرافی و والت، هوشمندانه عمل کرد. قبل از تصمیم‌گیری درباره صرافی‌تان حتماً بررسی کنید که آنها با چه شبکه‌ها و چه نوع کیف پولی به شما  ارائه می‌کنند تا دچار محدودیت یا عدم امنیت نشوید.

توصیه اکثر حرفه‌ای‌های بازار این است که برای دورماندن از گزند هکرها و رخنه‌های امنیتی که ممکن است در بازار رمزارزها تهدیدتان کند، هرگز سرمایه خود را در حساب صرافی‌تان هولد نکنید.

میزان مشخصی که برای تریدهای روزانه نیاز دارید را وارد کیف پول صرافی کنید و قبل از این کار مطمئن شوید اکسچنج موردنظرتان تدابیر امنیتی لازم برای نگهداری از سرمایه شما را برنامه‌ریزی کرده است.

آن بخش از سرمایه دیجیتال که قصد هولد کردنش را دارید وارد کیف پول‌های سخت‌افزاری و سرد کنید که از فضای آنلاین و تهدیدهای آن به‌دور باشد.

جمع‌بندی

فعالیت در صرافی رابین‌کش فرصت‌ها و امکانات بی‌نظیر بسیاری را در اختیار شما قرار می‌دهد. می‌توانید با خیال آسوده به آدرس https://blog.rabincash.com/ وارد شوید و در بخش آموزش رابین‌کش به پاسخ تمام سؤالاتتان برسید.

این تیم با پشتیبانی سریع به شما کمک می‌کند تا به‌راحتی حساب کاربری بسازید و پس از مراحل احراز هویت، وارد بازارهای معاملاتی شوید.

همچنین رابین‌کش در جهت مسئولیت‌های اجتماعی خود و افزایش آگاهی نسبت به ارزهای دیجیتال و تکنولوژی‌های حول محور آن، در بخش بلاگ اخبار و مقالات به‌روز را اختیار مخاطبین خود قرار می‌دهد.

فرصت استفاده از کیف پول امن رابین‌کش و دیگر امتیازهای ویژه آن را از دست ندهید و همین حالا به خانواده بزرگ این صرافی بپیوندید.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها