کد خبر: 639956
تاریخ انتشار :

بازدید کارآفرین برتر و داور مسابقه میدون از مجموعه یکتانت

بازدید کارآفرین برتر و داور مسابقه میدون از مجموعه یکتانت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

یکتانت و همکاری با بیش از 1100 سایت‌ معتبر در وب فارسی

عضو هیئت‌علمی دانشگاه تهران در راستای آشنایی کارآفرینان با اقتصاد دیجیتال از مجموعه یکتانت بازدید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی یکتانت، مینا مهرنوش، کارآفرین، عضو هیئت‌علمی دانشگاه تهران و نویسنده ۱۱ جلد کتاب در حوزه کارآفرینی، بانکداری و مدیریت خلاقیت در کسب‌وکار به همراه نظری، رئیس کمیسیون نوآوری و اقتصاد دیجیتال کانون مشاورین مهندسی و مدیریت ایران در راستای آشنایی کارآفرینان با اقتصاد دیجیتال، ظهر روز چهارشنبه، 24 آذر 1400 از مجموعه یکتانت و شرکت‌های زیرمجموعه آن بازدید کردند.

2

در ابتدای این بازدید، سینا مؤمنی، مدیرعامل یکتانت، در خصوص نحوه همکاری این شرکت با رسانه‌ها اظهار داشت: «کمک به درآمدزایی رسانه‌ها در مسیر تولید محتوای باکیفیت در وب فارسی برای مجموعه یکتانت از اهمیت بالایی برخوردار است. هم اکنون بیش از 85% از سایت‌های معتبر فارسی‌زبان در وب با یکتانت همکاری دارند و از طریق این همکاری به کسب درآمد می‌پردازند. یکی از بخش‌های نیروی انسانی حائز اهمیت برای ما، بخش فنی است. بسیاری از شرکت‌های بزرگ در دنیا نیز به بخش فنی خود توجه ویژه‌ای دارند و در تیم 300 نفره یکتانت نیز 110 نیروی متخصص در بخش فنی فعالیت دارند.»

مؤمنی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرهنگ سازمانی یکتانت گفت: «هم اکنون تعداد قابل‌توجهی از مدیران شرکت‌های زیرمجموعه یکتانت و مدیران بخش‌های مختلف شرکت مادر از بین نیروهای متخصص خانم فعال در کشور هستند. خوشبختانه در فضای اکوسیستم استارتاپی کشور، اصل نخست شایستگی افراد بوده و همچون برخی فضاهای سنتی نیست. متخصصان شایسته ای از میان خانم ها هم اکنون در نقش‌های گوناگونی همچون مدیرعامل شرکت‌های زیرمجموعه، مدیر تیم‌های مختلف و کارشناس در تیم یکتانت حضور دارند.» مهرنوش در خصوص این بخش از سخنان مؤمنی، از فرهنگ سازمانی جاری در مجموعه یکتانت تقدیر و تشکر کرد.

3

مهرنوش اگرچه پیش‌ازاین در میان فعالان اقتصادی کشور و کارآفرینان چهره شناخته شده‌ای بوده اما در سال‌های اخیر به‌واسطه حضور در مسابقه تلویزیونی کارآفرینی و سرمایه‌گذاری میدون که از شبکه سه صداوسیما پخش می‌شود به چهره‌ای شناخته شده در میان عموم جامعه نیز تبدیل شده است. وی در خصوص اهمیت رقابت در بازار خاطرنشان کرد: «شرکت‌های فعال در حوزه‌های مختلف اقتصادی بایستی این موضوع را مدنظر داشته باشند که وجود رقابت در بازار علاوه بر مشتریان برای خود کسب‌وکارها نیز مفید بوده و باعث پیشرفت آنها در بلندمدت می‌شود.»

4

در بخش دیگری از این بازدید که به‌منظور آشنایی کسب‌وکارها با حوزه دیجیتال مارکتینگ و اهمیت اثرگذاری آن بر روی کسب‌وکارها بود، امیرحسین خرمی، مدیر فروش یکتانت، توضیحاتی درباره فعالیت این شرکت ارائه داد و گفت: «آغاز به کار یکتانت در سال 96 بوده است. این شرکت هم اکنون به حدود 110 میلیون کاربر دسترسی داشته و تبلیغات مشتریان خود را بیش از 25 میلیارد بار در 1100 سایت معتبر فارسی‌زبان نمایش داده و با حدود 20 هزار برند در زمینه تبلیغات آنلاین همکاری داشته است. روزانه به طور میانگین، بیش از 600 برند از پلتفرم یکتانت برای اجرای کمپین‌های دیجیتال خود بهره‌مند می‌شوند.»

در این بازدید، مطلوبی، مدیر هارمونی، درویش، مدیر یک لینک، بیکیان، مدیر فرست ادز و ولی‌زاده، مدیر ادیوری به همراه زمانی، مدیر اکانت منیجرها، آیت‌اللهی، مدیر پابلیشرها، عروضی، مدیر بازاریابی درونگرا و معظمی نیا، مدیر تیم روابط‌عمومی، خدمات ارائه شده توسط یکتانت و شرکت‌های زیرمجموعه را معرفی کردند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها