کد خبر: 642293
تاریخ انتشار :

خبر خوب وام فوری 200 میلیونی

برای گرفتن این وام فوری، که سقف آن تا 15 میلیون تومان و باز پرداخت 36 ماهه است، تنها وجود یک ضامن معتبر کافی است. البته ناگفته نماند که گاهی بنا به صلاحدید رئیس شعبه، تعداد ضامن ها ممکن است به دو نفر افزایش یابد. میزان سودی که برای این تسهیلات از متقاضیان گرفته می شود متغیر است به این معنا که این مبلغ کارمزد ممکن است در شهرهای مختلف بالا و پایین برود و به صورت مستقیم با تعرفه بانک ملی تعیین می شود.

خبر  خوب وام فوری 200 میلیونی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

وام فوری گرفتن یکی از راه هایی است که از قدیم الایام برای کمک به هزینه های زندگی در هر زمینه ای گرفته می شده.امروزه شرایط گرفتن وام فوری در هر بخشی متفاوت است.از این وام ها می توان به وام فوری مسکن ،ازدواج ،درمان و غیره اشاره کرد.متقاضیان هر کدام از این وام ها با ارائه مدارک خاص میتوانند به بانک و مراکز معرفی شده بروند و وام فوری خود را دریافت کنند.به گزارش بنکر (Banker)، برای گرفتن این وام فوری، که سقف آن تا 15 میلیون تومان و باز پرداخت 36 ماهه است، تنها وجود یک ضامن معتبر کافی است. البته ناگفته نماند که گاهی بنا به صلاحدید رئیس شعبه، تعداد ضامن ها ممکن است به دو نفر افزایش یابد. میزان سودی که برای این تسهیلات از متقاضیان گرفته می شود متغیر است به این معنا که این مبلغ کارمزد ممکن است در شهرهای مختلف بالا و پایین برود و به صورت مستقیم با تعرفه بانک ملی تعیین می شود.

این بانک ها وام  فوری۲۰۰ میلیونی بدون سود می دهند

زندگی اقتصادی مردم ایران به وام گره خورده است. وام در ایران انواع مختلفی دارد و در هر دوره از زندگی به وام‌ها نیاز داریم. وام ازدواج، وام مسکن، وام کالا، وام خودرو، وام خودروی فرسوده، وام جعاله تعمیر مسکن، وام مضاربه و وام خرید ماشین‌آلات و تجهیزات یا مواد اولیه از مهم‌ترین وام‌ها هستند. برای دریافت تمامی این وام‌ها باید مسیر پرپیچ خمی را پشت سر بگذاریم. جالب است به این نکته نیز اشاره کنیم که مردم ایران برای وام بانکی به دو دسته تقسیم می‌شوند. دسته اول افراد معمولی هستند. این افراد برای دریافت کوچک‌ترین وام باید از هفت‌خان رستم عبور کنند. برخلاف مردم عادی گروهی در ایران به راحتی وام‌های کلان می‌گیرند. موضوع زمانی جالب می‌شود که این گروه بعضا اصل وام خود را بر نمی‌گردانند. سیستم بانکی ایران سالیان سال است که با این گروه دست و پنجه نرم می‌کند. ماجرای ابربدهکاران بانکی در منازعات انتخاباتی امسال حاشیه‌های زیادی را به دنبال داشت. خیلی از مردم به این موضوع گلایه دارند و خواستار رسیدگی مراجع قضایی هستند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها