کد خبر: 642395
تاریخ انتشار :

ثبت نام جاماندگان سهام عدالت

سهام‌ عدالت واژه‌ای است که مردم بسیار به گوششان خورده و بسیار برای آن‌ها نام آشناست اما در عین حال هیچ‌گاه نتوانستند درک درستی از آن داشته باشند.

ثبت نام جاماندگان سهام عدالت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پرونده جاماندگان سهام عدالت همچنان باز است و درمورد تعیین تکلیف آن وعده های زیادی داده شده است. آمار رسمی نشان می‌دهد جاماندگان سهام عدالت ۲۱ میلیون نفر هستند. رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از موافقت اولیه رئیس‌جمهور برای واگذاری به جاماندگان سهام عدالت  خبر داده بود .در ادامه آخرین خبر در رابطه با جاماندگان سهام عدالت را می خوانید.

بیش از یک سال است که دارندگان سهام عدالت منتظر فروش سهام عدالت خود هستند. اما امکان آن فراهم نیست. در این میان برخی هنوز معترضند که چرا مشمول سهام عدالت نشده‌اند و منتظرند سال آینده برگه سهام عدالت را دریافت کنند.

اگرچه به نظر می‌رسد در بودجه سال ۱۴۰۱ هیچ اعتباری برای جاماندگان سهام عدالت وجود ندارد اما سخنگوی کانون شرکت‌های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت گفته نیازی به تامین منابع در بودجه نیست و منابع مورد نیاز در اختیار دولت قرار دارد.

البته مروری بر وضعیت واگذاری و فروش سهام شرکت‌های دولتی نشان می‌دهد که دولت منابع لازم برای سهامداران کنونی را هم ندارد چه برسد به پرداخت سهام عدالت به مشمولان جدید. اما مجلس و دولت فعلی مدام تاکید می‌کنند که سهام عدالت جاماندگان در سال آینده تعیین تکلیف می‌شود.

علی اکبر حیدری، سخنگوی کانون شرکت‌های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت گفته: پرداخت سهام عدالت به جاماندگان در برنامه دولت جدید هست و ما هم پیگیر این موضوع هستیم که این ماجرا زودتر تعیین تکلیف شود.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها