کد خبر: 603811
تاریخ انتشار :

طرح جاماندگان سهام عدالت در مجلس به کجا رسید؟

طرح جاماندگان سهام عدالت در مجلس به کجا رسید؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، مسلم صالحی با اشاره به سرنوشت طرح جاماندگان سهام عدالت در مجلس گفت: طرح جاماندگان سهام عدالت به زودی در مجلس نهایی خواهد شد.

وی افزود: البته ایراداتی در این طرح وجود داشت که باید برطرف می‌شد. عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: عمده ایرادات در این طرح مربوط به شناسایی افراد و جاماندگان است.

صالحی با بیان اینکه باید در زمینه جاماندگان سهام عدالت به نحوی تعیین تکلیف شود، اظهارداشت: پیرو این موضوع یا باید گفت کسانی که در آن برهه از زمان - در گذشته - ثبت نام کردن ملاک است و یا اینکه ۱۰ سال بعد از آن تاریخ، بنابراین عمده ایراد به این طرح، مربوط به شناسایی افراد است که کمیسیون می‌کوشد برای آن راه حلی پیدا کند.

این نماینده مجلس بیان داشت: از طرف دیگر منابع مالی این طرح هم یکی دیگر از مشکلات است که باید با کار کارشناسی منابع آن را به درستی تعریف شود. عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بیان داشت: در راستای اجرای این طرح به شدت نیازمند تعامل دولت و مجلس هستیم تا به نحوی شرکت‌هایی که قرار بود از طریق سهام عدالت به مردم واگذار شوند به درستی شناسایی شده و بالاخره فرآیند واگذاری آنها انجام شود.

منبع: میزان

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها