کد خبر: 642583
تاریخ انتشار :

خبر خوش جاماندگان سهام عدالت

به گفته نمایندگان مجلس ۱۰ میلیون نفر از جاماندگان سهام عدالت در سال آینده تعیین تکلیف خواهند شد.یک سالی می شود که سهام عدالت آزادسازی شده است.

خبر خوش جاماندگان سهام عدالت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سهام عدالت در این سالها یکی از مسائل بحث برانگیز در بین مردم و دولت بوده است.خیلی از مردم زمان ثبت نام سهام عدالت از ثبت نام جامانده اند و در این سالها با وجود پیگیری های مستمر نتوانستند در سایت سهام عدالت ثبت نام کنند و از این شرایط استفاده کنند.در سال گذشته شرایطی برای فروش و اعطای  سهام عدالت از طرف دولت برای دارندگان آن ایجاد شده بود .

 

به گفته نمایندگان مجلس ۱۰ میلیون نفر از جاماندگان سهام عدالت در سال آینده تعیین تکلیف خواهند شد.یک سالی می شود که سهام عدالت آزادسازی شده است. بعد از این آزادسازی حدود ۲۰ میلیون نفر که فاقد سهام عدالت بودند پیگیر خرید یا دریافت این سهام هستند.مجلس شورای اسلامی در طرحی از ارائه سهام عدالت به کسانی که از این سهم محروم هستند بر آمد اما هنوز جزئیاتی از اجرای آن در امسال و حتی بودجه سال آینده مشخص نیست.

 

جاماندگان سهام عدالت چند نفر هستند؟

اکبر حیدری سخنگوی شرکت‌های سرمایه گذار استانی سهام عدالت گفت: به دلیل این که در زمان آغاز ثبت نام سهام عدالت، سامانه‌های شناسایی مانند امروز مدرن و آنلاین نبوده اند حجم زیادی از انحرافات در این زمینه رقم خورد.

 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها