کد خبر: 642908
تاریخ انتشار :

پیش بینی قیمت دلار

دلار در صرافی ملی در بازار ۲ روز پیش نسبت به ۳ روز پیش، با ۸۹ تومان کاهش، ۲۵,۴۹۶ تومان نرخ گذاری شد

پیش بینی قیمت دلار
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

قیمت دلار در درهفته آینده چگونه می شود؟ قیمت دلار نسبت به آخرین معاملات کاهش یافت. قیمت دلار هرروز متغیر است.قیمت دلار غیر قابل پیش بینی است .

 

قیمت دلار در صرافی ملی

۲ روز پیش دلار در صرافی ملی مانند ۳ روز پیش با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که دلار در صرافی ملی که ۳ روز پیش تا ۲۵,۵۸۵ (بیست و پنج هزار و پانصد و هشتاد و پنج ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ مصادف با ۲۲ ژانویه ۲۰۲۲ - با کاهش ۰.۳۴ درصدی به ۲۵,۴۹۶ (بیست و پنج هزار و چهارصد و نود و شش ) تومان رسید.

قیمت دلار در بازار متشکل

 

۲ روز پیش دلار در بازار متشکل مانند ۳ روز پیش رشد قیمت را تجربه کرد. دلار در بازار متشکل که ۳ روز پیش تا ۲۵,۲۸۸ (بیست و پنج هزار و دویست و هشتاد و هشت ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ مصادف با ۲۲ ژانویه ۲۰۲۲ - با رشد ۰.۶۳ درصدی به ۲۵,۴۴۹ (بیست و پنج هزار و چهارصد و چهل و نه ) تومان رسید

قیمت دلار در سامانه سنا

۲ روز پیش دلار در سامانه سنا مانند ۳ روز پیش رشد قیمت را تجربه کرد. دلار در سامانه سنا که ۳ روز پیش تا ۲۵,۵۲۰ (بیست و پنج هزار و پانصد و بیست ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ مصادف با ۲۲ ژانویه ۲۰۲۲ - با رشد ۰.۷۱ درصدی به ۲۵,۷۰۴ (بیست و پنج هزار و هفتصد و چهار ) تومان رسید.

 

قیمت دلار کانادا

۲ روز پیش دلار کانادا برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که دلار کانادا که ۳ روز پیش تا ۲۲,۳۸۰ (بیست و دو هزار و سیصد و هشتاد ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ مصادف با ۲۲ ژانویه ۲۰۲۲ - با کاهش ۰.۲۵ درصدی به ۲۲,۳۲۳ (بیست و دو هزار و سیصد و بیست و سه ) تومان رسید.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها