کد خبر: 644045
تاریخ انتشار :

واریز سود سهام عدالت

احسان خاندوزی در توئیتر خود نوشت: حدود ۵۵۰ هزارتومان سود سهام عدالت سال قبل تا پایان اسفندماه به دارندگان این واحدها پرداخت می‌شود. بخشی از سود هم در قالب افزایش سرمایه به دارایی مردم افزوده خواهد شد.

واریز سود سهام عدالت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

طبق آخرین خبر ها به نظر می رسد سود سهام عدالت همه سهامداران واریز نشود. سود سهام عدالت هر سال در دو مرتبه به حساب سهامداران پرداخت می شود . باقی مانده، حواشی واریز سود سهام عدالت سال ۹۸ همچنان ادامه دارد و سهامداران را از اینکه این پول به حسابشان واریز نشود نگران کرده است. رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، در حال پیگیری موضوع عدم پرداخت سود سهام عدالت توسط برخی شرکت ها است. در ادامه آخرین خبر ها را از واریز سود سهام عدالت می خوانیم.

 

وزیر امور اقتصادی و دارایی از واریز حدود ۵۵۰ هزار تومان سود سهام عدالت تا آخر اسفند به حساب سهامداران خبر داد.

پیش از این، حسین قربانزاده رئیس سازمان خصوصی سازی درباره جزئیات پرداخت سود سهام عدالت سال ۱۳۹۹ گفته بود که به طور متوسط به هر مشمول ۶۰۰ هزار تومان تا پایان سال جاری پرداخت خواهد شد.

همچنین وزیر اقتصاد گفت: برآورد دبیرخانه شورای عالی بورس و اوراق بهادر این است که حدود ۵۵۰ هزار تومان به ازای هر کدام از دریافت‌کنندگان سود سهام عدالت پرداخت خواهد شد که طبیعتاً برای سهامدارانی که مبلغ یک میلیون تومان سهام خود را در موقع مقرر تکمیل کرده بودند، این رقم تقریبا به دو برابر افزایش می‌یابد.

خاندوزی یکی دیگر از مصوبات شورای عالی بورس و اوراق بهادار را مساله نمایندگی شرکت‌های سهام عدالت در شرکت‌های اقتصادی اعلام کرد و گفت: در جلسه امروز مقرر شد، نمایندگی سهام عدالت در شرکت‌هایی مثل پالایش و پخش تهران، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، شرکت ملی فولاد ایران، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و بسیاری از دیگر شرکت‌ها که بخشی از سهام آنها در قالب سهام عدالت اختصاص یافته است؛ با مشارکت خود کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت انتخاب شود.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها